روز یکشنبه در غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه در دامنه‌های جنوبی البزر وزش باد به‌نسبت شدید گاهی با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
به گفته معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس آیین نامه‌های موجود، این اختیار به استان‌ها داده شده است تا با هماهنگی ستاد و با توجه به شرایطی که دارند ساعت شروع آغاز به کار مدرسه را تعیین کنند.
استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل و خوزستان دارای بیشترین موارد مثبت این بیماری هستند.
این اولین باری نیست که در سواحل انگلیس این نوع ماهی‌ها باعث آسیب رسیدن به انسان‌ها می‌شوند و در چند ماه گذشته اخبار متعددی در این رابطه منتشر شده است. گفتنی است حال این کودک وخیم گزارش شده و فعلا در بیمارستان به سر می‌برد.
بر پایه این گزارش از ۳۷ هزار و ۷۰۱ مورد طلاق به ثبت رسیده، کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان‌های ایلام با ۱۸۵ مورد، خراسان جنوبی ۳۱۲ و کهگیلویه و بویراحمد با ۳۷۴ مورد است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
برترین‌ها نوشت: تصویر بنری درباره رعایت حجاب برای جلوگیری از پلمب مغازه بین کاربران فضای مجازی فراگیر شده است. لازم به توضیح است که آمار دقیقی از تعداد واحد‌های پلمب شده وجود ندارد، ولی طی چند ماه گذشته خبر‌های فراوانی از پلمب واحد‌های صنفی در برخی استان‌ها به خاطر عدم رعایت حجاب منتشر شده است.
رئیس سازمان اموراراضی گفت:به استان‌ها ابلاغ شدتا یک منطقه را درهر شهرستان به عنوان پایلوت برای اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی معرفی کنندکه تاکنون فقط ۷ استان این کار را انجام داده اند.
سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بازه زمانی نزدیک به ۷۰سال آمار فراوانی سیل در ۳۱استان را منتشر کرده که استان فارس با تعداد ۸۵۰وقوع سیل بیشترین فراوانی سیل در کشور را داشته است.
مرکز پژوهش‌های مجلس برای دومین‌بار در یک‌سال گذشته گزارشی درباره‌ی خطرات فرونشست زمین در ایران منتشر کرده است. تقریبا تمام استان‌های ایران درگیر این بحران خاموش است. علت چیست و چه باید کرد./فارس
در مطالعه‌ای که در ۸ مه در مجله Communications Biology منتشر شد، یک تیم بین‌المللی محققان دریافتند ژن خاصی که منجر به داشتن بینی بلندتر (از بالا به پایین) می‌شود، ممکن است نتیجه یک انتخاب طبیعی باشد. این سازگاری زمانی اتفاق افتاد که انسان‌ها قاره آفریقا را ترک کردند و باید با آب و هوای سردتر سازگار می‌شدند.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی هفته منتهی به تعطیلات عید فطر رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
رسانه‌های عراقی بامداد امروز شنبه، از وقوع سه زمین‌لرزه بالای چهار ریشتر در استان‌های نینوی و اربیل خبر دادند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد در اطراف اربیل برخی خانه‌ها در اثر این زمین‌لرزه‌ها ترک برداشته است.
دبیر ستاد سفر کشور گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و حجم قابل توجه سفرها به ویژه در نیمه جنوبی کشور، ستادهای اجرایی خدمات سفر ۳۱ استان با هدف تامین مراکز اقامتی و پذیرایی آماده‌باش هستند.
امروز (۱۱ بهمن) در نوار شمالی، نوار غربی و مرکز کشور دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی، شمال بوشهر و غرب یزد بارش رخ می‌دهد که در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در استان‌های مرزی این مناطق و برخی مناطق غرب کشور شروع خواهد شد این سامانه در روز یکشنبه (۹ بهمن) در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود.
براساس آمار بارش‌ها در کشور تا اول بهمن ۱۴۰۱، در حالی که قم با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به میانگین درازمدت، بدترین خشکسالی را بین ۳۱ استان تجربه می‌کند، روزگار بوشهر با ۶۱ درصد بارندگی بیشتر از میانگین ۵۴ ساله، کاملاً رؤیایی است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، بیشینه شدت بارش در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر انتظار می‌رود و پنجشنبه (۱۵ دی) در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شرق بارش ادامه خواهد داشت و در این روز شدت بارش در بخش‌هایی از شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
مدیرامور سهام شرکت مس در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال نقدینگی از استان‌ها به تهران جهت شفاف سازی اذهان عمومی تأکید کرد: این شرکت به دلیل ماهیت بورسی که دارد ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و انجام تکالیف قانونی خود در موعد مقرر است.
فردین علیخواه عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان می گوید: مدتی قبل دیدم که استاندار یک استان آمده بود و برای کافه‌های شهری که یکی از مکان‌های مهم جوانان دارای سبک زندگی متفاوت است خط و نشان می‌کشید. به نظر شما جز سرخوردگی برای جوانان باید منتظر چه پیامدی بود؟ البته همانطور که گفتم طرد خودخواسته اجتماعی و عزلت‌گزینی در جامعه از یک طرف، یا ترک موطن از طرف دیگر، از انواع واکنش‌هایی است که جوانان نشان خواهند داد. بخواهم خلاصه بگویم، حاکمیت به عاملیت انسان‌ها توجه نمی‌کند.
شهروندان در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و خراسان شمالی منتظر بارش باران باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ