ورود ناگهانی یک سگ بزرگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در شیلی خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
ورود ناگهانی یک سگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در لیگ فوتبال صربستان خبرساز شده است.
ربات چهارپا هوشمند Go۲ محصول شرکت Unitree می‌تواند برقصد، روی دست‌هایش بایستد و پاهایش را در هوا تکان دهد و حتی مثل دوست کوچولوی واقعی شما برای خوشامدگویی به سمتتان بشتابد.
یک سگ خانگی بعد از اینکه صاحبش به رودخانه گوداواری در هند می‌پرد منتظر او می ماند. روز یکشنبه اهالی محل متوجه این سگ خانگی شدند که کنار دمپایی های صاحبش خوابیده بود:
ویدیویی بامزه از سگ آبی که درحال استراحت کردن و ماساژ دادن صورت خود است را ببینید. /خبرآنلاین
تلاش عجیب یک سگ برای کندن شاخه درخت صحنه بامزه‌ای را به وجود آورد./خبرآنلاین
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
باهوش بودن و نترسیدن یک سگ از ۳ گرگ باعث نجات جانش شد.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
بعد از فروریختن یک گاراژ پارکینگ طبقاتی که منجر به مرگ یک نفر شد، اداره آتش نشانی شهر نیویورک تمام آتش‌نشانان را از این پارکینگ چهار طبقه بیرون کشید و جدیدترین عضو تیم خود که یک سگ رباتیک است را به محل اعزام کرد.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
در کنفرانس مطبوعاتی تایمز که کمیسر کیچانت سیول، اریک آدامز شهردار نیویورک و سایر مقامات شرکت داشتند، ربات سگ امنیتی با نام مستعار دیجی داگ نمایش داده شد.
یک سگ خانگی عطسه‌های بامز‌های می‌کند، اما اگر به عطسه‌هایش بخندید عصبانی میشود.
یک موتورسوار در حال عبور از یک خیابان بود که ناگهان یک سگ حمله می‌کند و باعث برخورد موتورسوار با ماشین پارک شده می‌شود.
این سگ که "پرتئو" نام داشت، یکی از ده‌ها سگ اعزامی مکزیک برای عملیات امداد و نجات در زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه بود.
ویدئویی از عملیات نجات سگ از دست کانگوروی بی‌اعصاب را ببینید.
سگی که توسط سربازان روسی دزدیده شده بود و به عنوان هدیه به رهبر چچن داده شده بود، در یک تبادل زندانیان در سال نو میلادی آزاد و به صاحبش بازگردانده شد.
این ربات چهارپا که در موسسه علوم و فناوری پیشرفته کره توسعه یافته است، دارای پا‌های مغناطیسی است که در صورت نیاز نیروی مغناطیسی آن‌ها فعال و غیرفعال می‌شود. فعال و غیرفعال کردن نیروی مغناطیس به ربات اجازه می‌دهد تا یک پای خود را به دیوار یا سقف متصل نگه دارد و پای دیگر را به سمت نقطه دیگر هدایت کند.
(ویدئو) حمله خطرناک سگ ولگرد به کودک در نصیرشهر
سگ سرمربی سابق تاتنهام هری ردنپ گفت‌وگوی زنده‌اش با شبکه ۳ را بهم ریخت.
دروازه‌بانی با استفاده از یک ربات چهارپا کار چالش برانگیزی است، زیرا نیازمند ترکیب حرکات دینامیکی زیاد با دریافت دقیق و سریع توپ است. ربات باید در برابر توپ به سرعت در زمانی کوتاه‌تر از یک ثانیه واکنش نشان دهد.
«سرگی لوین» و همکارانش از دانشگاه کالیفرنیا با استفاده از نوعی یادگیری ماشینی به نام یادگیری تقویتی عمیق توانسته اند نحوه راه رفتن در محیط‌های مختلف را تنها در مدت ۲۰ دقیقه به یک ربات بیاموزند.
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.
نیروی فضایی ایالات متحده اخیراً سگ‌های رباتیکی را برای گشت زنی در پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال مورد آزمایش قرار داده است. این ربات‌ها برای انجام گشت‌زنی، صرفه جویی در زمان و کمک به انسان‌ها در نظر گرفته شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ