منابع عبری فاش کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی مورد باج گیری گسترده از سوی تعدادی از وزرای کابینه خود قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسایی از اعضای جبهه پایداری در توئیتی نوشت دلیل استیضاح وزیر کشور باج‌خواهی نمایندگان در برابر بخشنامه وزارت کشور بود و جلسه امروز قالیباف فرمالیته بوده است.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، به این باشگاه اعلام کرده که باید 17 میلیون یورو به او پرداخت کنند تا به جدایی رضایت دهد.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: من همه حاشیه‌سازان را می‌شناسم و می‌توانم تک‌تک آنها را نام ببرم؛ اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. آقایان باج‌خواهی را کنار گذاشته و از حسینی حمایت کنند.
پسری جوان می‌گوید ۲ برادر از حمام کردن او فیلم گرفته بودند و باج می‌خواستند به همین دلیل یکی از آن‌ها را کشت و دیگری را زخمی کرد.
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
به نظر می‌رسید این بخشنامه هرچند توسط معاون سیاسی وزارت کشور ابلاغ شده، اما ایده‌هایی پشت آن است تا مجلس را از هر گروه و جریان منتقد دولت پاکسازی کرده و یکسره دراختیار جبهه پایداری قرار دهد.
حسین جلالی یکی از اعضای فعال جبهه پایداری است که از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور دفاع کرده و می‌گوید: موضوعی که آقای قالیباف و برخی نمایندگان مطرح کردند، باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور هم نباید تسلیم زیاده‌خواهی و باج‌خواهی عده‌ای افراد شود. باید ببیند، مصلحت کشور و مصلحت نظام چیست و به همان هم عمل کند. معتقدم در این راستا وزیر کشور به قانون عمل خواهد کرد و تصمیم احساساتی نخواهد گرفت و مانند برخی از ما نمایندگان جو زده نخواهد شد.
وادیم پریستایکو در گفت و گویی با اشاره به اینکه اوکراین به دلیل افزایش موشک‌های هوایی و حمایت‌های مداوم بین‌المللی "برای مقاومت در برابر فشار روسیه بسیار مجهزتر است"، از انتقال سلاح‌های هسته‌ای روسیه به بلاروس با عنوان باج‌خواهی و تهدید یاد کرد.
فلاحت پیشه گفت: اگر جنگی میان این دو کشور صورت بگیرد، طالبان امکان پیروزی در برابر ایران ندارد، اما به هر حال جنگی رخ نمی‌دهد. اگر ایران از سازوکار اقتصادی خود استفاده کند، به‌راحتی می‌تواند بر آنان مدیریت کند. کشور ما در سیاست خارجی گرفتار تابو است؛ تابو‌هایی مانند موضوع مواد مخدر که به مردم آسیب زده است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو عملا رابطه‌ای با واشنگتن ندارد.
کولونا در اظهاراتی علیه ایران گفت: اگر هدف(ایران) این است که از ما باج‌خواهی کند، این رویه اشتباهی برای کنار آمدن با فرانسه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ