روزنامه‌های ورزشی امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در حال حاضر فقط به درخشش در سوپرجام پرتغال فکر می‌کند، نه تاتنهام.
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
باشگاه استقلال به جدایی ستاره بوشهر‌ی‌اش واکنش نشان داد.
باشگاه شباب الاهلی امارات طی نامه‌ای رسمی به استقلال اعلام کرد به مهدی قایدی نیاز دارد و او را به آبی‌پوشان نمی‌دهد.
پس از رسمی شدن انتقال فران ناوارو از ژیل ویسنته، مهدی طارمی بیش از هر زمان دیگری به جدایی نزدیک به نظر می‌رسد.
با توجه به حضور مهدی رحمتی در راس هدایت نساجی قائمشهر، بعید نیست علیرضا حقیقی از این تیم جدا شود.
رسانه های ترکیه خبر دادند که نخستین پیشنهاد فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی، توسط پورتو رد شده است.
پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو وضعیت فوتبال ایران، طرفداران استقلال و مدیران باشگاه را خوب شناخته و از همه مهمتر بازیکنانش را می‌شناسد و می‌داند برای فصل آینده از هر کدام از آنها چه می خواهد.
رسانه پرتغالی خبر داده تیم متمول سعودی پیشنهادی چشمگیر را برای مهاجم ۳۰ ساله پورتو ارائه کرده اما سرمربی این تیم نمی‌خواهد او را در فصل آینده از دست بدهد و این مهاجم تکه‌ای مهم در پازل کونسیسائو محسوب می‌شود.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
مهدی قایدی می‌گوید استقلال باید همه بازیهای خود را با اختلاف زیاد ببرد.
اگر چه استقلال با بازی انتقادی در برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رفت اما به قول مهدی مهدی پور استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
هنوز مشخص نیست مهدی ترابی برای کدام تیم‌های یونان رزومه خود را ارسال کرده، اما اولین و آخرین تجربه لژیونر بودن این بازیکن چندان موفق نبود.
یک رسانه یونانی از تلاش مهدی ترابی ملی پوش پرسپولیس برای جدایی از این تیم و انتقال به لیگ یونان پرده برداشت.
وضوع مورد بحث مشخصا درباره مهدی قایدی و سعید صادقی است؛ دو بازیکنی که در ابتدای همین فصل به جمع بازیکنان استقلال و پرسپولیس پیوسته و هر دو هم جایی در اردوی تیم ملی ندارند. موضوع مشترک درباره این دو بازیکن، عدم حضورشان در ترکیب تیم ملی نیست، بلکه شایعاتی است که پیش‌تر مطرح و ادعا شده بود این دو، به هوای فیکس بازی‌کردن در تیم ملی ایران، به استقلال و پرسپولیس پیوسته‌اند.
الاهلی امارات برای مهدی قائدی هیچ عایدی نداشت. یک فصل آنجا ماند و با کلی حاشیه به ایران برگشت. تفریحات و خوش‌گذرانی‌هایش در دبی شهره خاص و عام شده بود و حتی وصف آن تا نشریات اماراتی هم رفت. سرمربی دیگر به او اعتماد نداشت و کم‌کم باشوی پرامید فوتبال ایران ابتدا به نیمکت و سپس به سکو تبعید شد.
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مهدی عبدی را منوط به تصمیم یحیی گل‌محمدی دانست.
مهدی عبدی از اینکه مدیران پرسپولیس و گل‌محمدی در ابتدای فصل فرصت لژیونر‌شدن را از او گرفته‌اند و حالا هم به او بازی نمی‌رسد، شاکی است
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
مهدی مهدوی‌کیا که پیش از این هدایت تیم ملی امید را بر عهده داشت با انتشار یک استوری اعلام کرد در حال حاضر ارتباطی با فوتبال ایران ندارد
بند فسخ قرارداد یکی از بازیکنان پرسپولیس برداشته شد.
نویسنده پرتغالی، زمان جدایی مهدی طارمی از باشگاه پورتو را مشخص کرد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فضای استقلال باعث شد مهدی قایدی بار دیگر همان بازیکنی شود که قبل از جدایی از این تیم بود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به بازگشت مهدی قایدی به این تیم گفت: از ابتدا هم تصمیم به جدایی این بازیکن و کوچ به لیگ امارات اشتباه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ