وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی، ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی؛ از این روز به عنوان تبلور عینی پیوند اسلامیت و مردم‌سالاری و یادگار امام خمینی (ره) یاد کرد.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
براساس گزارش‌های اعلام‌شده تاکنون ۱۲ دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانش‌آموزان خوب است.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۲ تروریست در طرح تأمین امنیت زائران کاظمین در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد.
مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم امام خمینی (ره) و بهشت زهرای تهران برگ
همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن در ۱۲ بهمن‌ ماه ۱۳۵۷، جشن‌های چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی درسراسر کشور آغاز شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم ویژه یوم الله ۱۲ بهمن امسال در حرم مطهر امام خمینی (ره) از ساعت ٩ صبح برگزار می‌شود و سخنران این مراسم رئیس مجلس خواهد بود.
رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: مراسم ویژه یوم الله ۱۲ بهمن امسال در حرم مطهر امام خمینی(ره) از ساعت ٩ صبح برگزار می‌شود و سخنران این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است.
تهران- رئیس ستاد دهه فجر استان تهران از برگزاری مراسم ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام راحل خبر داد و گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می کند.
صعود تیم ملی آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 قطر باعث شد تا همه پروازهای برنامه‌ریزی شده از این کشور به مقصد قطر، در مدت کوتاهی به اتمام برسد.
ایرنا : امام جمعه مشهد گفت: در حوادث اخیر ابتدا کار خود را با اعتراضات دانشجویی، دانش آموزی و دخترکشی شروع کردند و ۱۲ دختر را کشتند و به پای نظام انداختند. در مرحله دوم تعدادی از اراذل و اوباش را تربیت کردند تا افرادی را بکشند و هتک حرمت نمایند هدف آنها این بود که آشوب و اعتراضات سراسری در کشور درست کنند اما در هدف خود شکست خوردند.
استقلال ملاثانی در یازده هفته‌ای که از لیگ دسته اول گذشته شکستی نداشته و فصل قبل هم ۲۰ هفته پایانی را بدون شکست به اتمام رساند تا امشب ۳۱ بازی بدون شکست (۱۲ برد و ۱۹ تساوی) برای این تیم رقم بخورد و رکورد استثنایی فرهاد مجیدی که فصل گذشته با استقلال به ثبت رساند را بشکند.
بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.
مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی گفت: تاخیر در پرواز تهران نجف علاوه بر تاخیر در پرواز ورودی مربوط به عدم خارج شدن مسافران ورودی از پرواز بوده است.
از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آن‌ها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند این مسئله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند.
مسافران پرواز تهران به نجف یک شرکت هواپیمایی حدود ۱۲ ساعت است که در فرودگاه امام خمینی (ره) معطلند و هیچ فردی از دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام، پاسخگو نیست.
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ