وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمینه عادی‌سازی روابط بین تل آویو و ریاض فقط مسأله زمان مطرح است،مدعی شد که ایران دشمن شماره یک عربستان و توافق ریاض- تهران فقط مسأله ای ظاهری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حکمرانی و وضع قوانین مأموریت راستگرایان است، گفت: اسرائیل با تصویب لایحه اصلاحات قضایی، دموکراتیک‌تر و یهودی‌تر شده و این تازه ابتدای راه است.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
دفتر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز مدعی ربوده شدن یک تبعه صهیونیستی- روسی در عراق شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
واکنش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به پاسخ «قانع‌کننده» ایران درباره ذرات اورانیوم ادعایی کشف شده در یکی از سایت‌های مورد ادعای آژانس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برآشفت.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اتحادیه اروپا روز دوشنبه (امروز) درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که مذاکرات غیرمستقیم برای مبادله اسرا با جنبش مقاومت اسلامی حماس پیشرفت‌هایی داشته است.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبه نظامیان متحدش ۸۳ بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند.
وزیر خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای صهیونیست خود ادعاهایی را علیه ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به درگیری اعراب و اسرائیل پایان می دهد و مشکل فلسطین را حل خواهد کرد.
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی گفته است که ایالات متحده و اروپا دیگر نمی‌توانند در مورد مسئله ایران نظاره گر صرف باشند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار یاوه گوئی درباره اینکه اجازه تقویت حضور ایران را در مرزهای شمالی این رژیم نمی دهد، مدعی شد که حمله هفته گذشته به کشتی اسرائیلی کار ایران بوده است.
گالانت مدعی شد: ایران پهپاد‌هایی با برد هزار کیلومتر را به کشور‌های اروپای شرقی مانند بلاروس صادر می‌کند و در گذشته نیز این پهپاد‌ها را به کشور‌های آمریکایی جنوبی مانند ونزوئلا فروخته است.
یک مقام سوری ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر درخواست کمک دمشق از این رژیم را به شدت تکذیب کرد.
بنا به ادعای چند منبع موثق اسرائیلی و اوکراینی، کی‌یف قصد دارد در جریان سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اوکراین، برای «آزمودن» تعهد و حمایت تل‌آویو، مجموعه‌ای از درخواست‌ها را مطرح کند.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
حضور دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در روضةالشهیدین، گلزار شهدای حزب الله لبنان که برخی شهدای شاخص نبرد با رژیم صهیونیستی و شهدای لبنانی مدافع حرم در آن دفن شده اند.
کولونا در اظهاراتی علیه ایران گفت: اگر هدف(ایران) این است که از ما باج‌خواهی کند، این رویه اشتباهی برای کنار آمدن با فرانسه است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» در نابلس شد و به محمود عباس توصیه کرد که برای بقای تشکیلات خودگردان اوضاع میدانی کرانه باختری را کنترل کند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ