گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، از اتهام همکاری با شبکه‌های شرط بندی و مافیا مبرا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت:موانع حقوقی پتروشیمی گلستان برطرف شده و به زودی با حضور رییس قوه قضاییه اتمام پیگیری‌های حقوقی و رفع موانع حقوقی به صورت رسمی اعلام می‌شود.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، تاکید کرد که مصدومیت ستاره تیمش به دلیل کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه سولجر فیلد نبود.
تیم ملی تا ورود به مسابقات جام ملت‌های آسیای 2023 قطر 7 بازی برگزار خواهد کرد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک دلیل امضای مدیران سابق باشگاه پای فرم بودجه فصل بعد این تیم را توضیح داد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.
با اعلام رضا مومنی مقدم، بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران یعنی پوریا حسین خانزاده از دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به تیم ملی جوانان ملحق خواهد شد.
به نظر سیاوش یزدانی و باشگاه سپاهان سیاست سکوت را در برابر حرف های ساپینتو در پیش گرفته اند اما مربی خارجی سپاهان دلیل جذب سیاوش یزدانی از سوی باشگاه سپاهان را فاش کرد.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به منظور رفع ابهام و اشکالات به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت رفع ابهام، موضوع اخذ مالیات از خانه ها و ویلاهای لوکس را به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور ارجاع داد.
رافا یوسته، از مدیران بلندپایه بارسا، به اعضای باشگاه تضمین داد که قضیه بارساگیت تهدیدی برای باشگاه کاتالان نخواهد بود.
طبق اعلام پلیس شهر منچستر، تمامی اتهامات تجاوز و خشونت میسون گرینوود، ستاره جوان انگلیسی، علیه نامزدش برداشته شد.
ولادیمیر آلکنو در گفت و گویی با ما به شایعاتی که پیرامون حضورش در تیم ملی والیبال ترکیه مطرح می‌شود واکنش نشان داد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
طرح مربوط به تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه سنواتی در مجلس به منظور رفع ابهام به کمیسیون آیین‌نامه داخلی ارجاع شد.
نماینده حقوقی پارک ملی گلستان درباره پرونده این محیط‌بان شهید گفت: متخلفین این پرونده ۴ نفر بودند که از بین این ۴ نفر، نفر اول اسلحه کلاشینکف داشت و اسلحه ساچمه‌زنی نداشت و باتوجه به اینکه شهید باشقره توسط گلوله ساچمه‌زنی به شهادت رسیده بود، این شخص همان ابتدا رفع اتهام شد. نفر دوم گفت که اصلاً اسلحه‌ای نداشته و لاش‌کِش بوده است. از این ۴ نفر (ح. الف) و (ع. ب) باقی ماندند که متهم به قتل محیط‌بان بودند. زمان تیراندازی این ۲ نفر پشت سرهم راه می‌رفتند، هر ۲، اسلحه ساچمه‌زنی داشته و نوع گلوله‌ها نیز یکی بوده است.
آمریکا بار دیگر هشدارهای مسکو درباره برنامه کی‌یف برای انجام «عملیات پرچم دروغین» و انفجار یک «بمب کثیف» را رد کرد.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با ورزش سه در مورد ابهامات پیرامون آینده بهروز عطایی توضیح داد.
طرح آبرسانی غدیر به منظور تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ماده ۱۸ طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داد.
در پی راه اندازی نئوبانک هوشمند فردا و استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران کشور از این اپلیکیشن فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از ایجاد سرویس های ویژه برای کاربران این اپلیکیشن خبر داد.
نماینده تهران در مجلس گفت: شورای نگهبان یکی از نهادهای موفق و مایه افتخار کشور است و یکی از دلایل مهم در موفقیت این شورا سلامت نفس اعضای آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ