یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این باشگاه بازیکنان حاضر در تمامی پست‌ها را در تابستان پیش‌رو زیر نظر خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی شد که صحبت با فابینیو و جوردن هندرسون به او نشان داده که شانسی برای حفظ آنها ندارد.
لیورپول در حال نزدیک شدن به امضای قراردادی برای جذب واتارو اندو، هافبک اشتوتگارت، است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی با لحنی عصبانی مصاحبه کرد و گفت از نتیجه راضی است و همه دیدند که تیم او نیامده که برای سلامتی ورزش کند.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
باشگاه لایپزیش به دومینیک سوبوسلای اجازه داد برای انجام معاینات پزشکی پیش از انتقال به لیورپول به انگلیس سفر کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از رسمی شدن انتقال الکسیس مک‌آلیستر به این تیم از ستاره آرژانتینی ستایش کرد و گفت او فصل آینده به کار قرمزها خواهد آمد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 4-4 مقابل ساوتهمپتون در آخرین بازی فصل گفت تیمش از ناراحتی هواداران آگاه است و فصل بعد بهتر کار خواهد کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را کم می داند اما تاکید دارد که باید همه امتیازات تا پایان فصل کسب شود.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تاریخی مقابل یونایتد از شاگردانش خواست تا فروتن باشند.
سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول و کریستال پالاس به تمجید از محمد صلاح پرداخت.
نمی‌توانم دائماً مسائل را لاپوشانی کنم. کاملاً مشخص بود. ما در ملا عام اینطور بازی کردیم و همه به‌وضوح می‌دیدند.
یورگن کلوپ در واکنش به هزینه بالای چلسی در انتقالات زمستانی گفت که چنین چیزی را درک نمی کند و بدون وکیلش در این مورد صحبت نخواهد کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید همه اعضای این باشگاه از جذب کودی خاکپو خوشحال هستند.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بار دیگر نارضایتی‌اش از برگزاری جام جهانی 2022 در وسط فصل را اعلام کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که داروین نونیز دچار مصدومیت نشده است و می‌تواند این تیم را همراهی کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی شد تیمش در خانه رنجرز عملکرد خوبی ارائه داده است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد مشکلات فعلی این باشگاه برای همه رخ می دهد.
اکنون کلوپ با لیورپول، همه عناوین ممکن در انگلستان را یک بار فتح کرده؛ قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لیگ کاپ و قهرمانی در کمیونیتی شیلد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ