نشست هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل لاینحل قوه قضاییه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از قضات جهادی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
چهارمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های هم اندیشی درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان صاحب‌نظر حوزه زنان و خانواده و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست هم اندیشی مسایل فرهنگی در فوتبال امروز در دفتر مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
نشست هم اندیشی حوزه و هوش مصنوعی با حضور مسئولین تشکل‌های بین المللی حوزه‌های علمیه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد.
نخستین نشست هم‌اندیشی «حکمرانی در ورزش» با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.
نشست هم‌اندیشی و هم‎افزایی ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی و برخی صاحب نظران رسانه‌ای برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران ارشد این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
اولین نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با هدف قدردانی و بهره مندی از تجارب آنها در شهرستان بافق برگزار شد.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.
نشست هم اندیشی بهره‌برداری از ظرفیت‌های فضای مجازی برای بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و با حضور ستاد رسانه کشور برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم تهران در مجلس، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.
نشست هم اندیشی و تبادل نظر دکتر امیرعبداللهیان با جمعی از نخبگان و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، دانشگاهی و اجتماعی لبنان برگزار شد.
نشست هم اندیشی و هم افزایی با بانوان کارآفرین عرصه دانش بنیانی در معاونت علمی برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی ستاد عتبات عالیات شهرداری تهران با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.
نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات "اهالی فرهنگ و هنر" با حضور جمعی از هنرمندان حوزه‌های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.
نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر با حضور جمعی از هنرمندان حوزه های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.
نشست هم اندیشی مشترک سازمان هواپیمایی کشوری با نمایندگان شرکت‌های بالگردی غیرنظامی و نمایندگان بالگردی نظامی کشور به منظور معرفی کارگروه بالگردی در سازمان برگزار شد.
سومین نشست هم‌اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان صنعت خودرو با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
بنا به دعوت وزیر امور خارجه نشست هم اندیشی و تبادل نظر وزیر امورخارجه با رؤسا و نایب رییسان گروه‌های دوستی مجلس شورای اسلامی با سایر کشورها در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
نخستین نشست ماهانه مدیران داخلی مراکز درمانی شهرداری تهران به دستور مدیرعامل شرکت شهر سالم با هدف هم‌اندیشی درباره مشکلات و موانع این مراکز برگزار شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تحقق شعار امسال و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه دانش بنیان، اقدام به برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع «بهره برداری از قابلیت‌های مراکز نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان کرد.
نشست هم اندیشی وزیر امور خارجه با مهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی جمعی از مستعدان‌برتر با قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان در محل این بنیاد برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ