هفت گل استقلال به تراکتور، بهترین خط حمله لیگ را به این تیم در هفته آخر رساند .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب اولیه استقلال در بازی دیروز از نفراتی تشکیل شده بود که پارسال هم در این تیم بودند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیریت این باشگاه انتقاد کرد و گفت: فکر می کنم استقلال تنها تیمی است بین مدعیان قهرمانی که می خواهد سقف قرارداد را رعایت کند.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست ها می گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قراردادهای زیرمیزی می شود.
تیم فوتبال تراکتور تنها تیمی است که تمام جلسه تمرینی خود را پشت درهای بسته برگزار کرده است.
رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
مهدی ترابی می‌گوید بازیکنان این تیم پس از تعطیلات به یکدیگر وعده داده بودند تا در همه مسابقات پیروز شوند.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که هیچ فشاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روی خودش حس نمی کند و تنها رئال است که هر سال از آن توقع قهرمانی دارند.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از فردا وارد پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی می‌شود که برای تصاحب تنها سهمیه باقی مانده در گروه خود رقابتی نزدیک اما دورادور با قزاق‌ها خواهد داشت.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از فردا وارد پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی می‌شود که برای تصاحب تنها سهمیه باقی مانده در گروه خود رقابتی نزدیک اما دورادور با قزاق‌ها خواهد داشت.
استقلال در 21 دیدار قبلی خود در رقابت های جام حذفی، تنها یک دیدار را در جریان بازی واگذار کرده است.
در شرایطی که محمد ربیعی از نیاز مس رفسنجان به تقویت در پنجره زمستانی خبر داده بود، این باشگاه تنها یک بازیکن در خط حمله گرفت.
در هفته پیروزی مدعیان در لیگ برتر زنان، تنها نماینده پایتخت در فوتبال زنان نیز موفق به کسب اولین پیروزی فصل در نیشابور شد.
دروازه بان پیکان در دو بازی حساس این تیم مقابل پرسپولیس و سپاهان دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا خودروسازان به یک آمار ویژه برسند.
از اوج محبوبیت تا جایی که حالا در آن ایستاده، مسیری بسیار کوتاه بود؛ او به چهره منفور تیمی تبدیل شده که ستاره‌هایش پرستیده می‌شوند.
در بین تیم های آسیایی، تیم ملی فوتبال ایران تنها تیمی است که تاکنون به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی صعود نکرده است.
نصف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را اروپایی ها تشکیل می دهند.
تیم ملی امریکا تنها تیمی است که ایران در تاریخ جام جهانی موفق به زدن بیش از یک گل به آن شده است.
تا پایان هفته نهم لیگ برتر تنها تیمی که تا به حال شکستی را تجربه نکرده، فولاد خوزستان است.
اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند.
از قاره آسیا چهار تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران تنها تیمی است که صعود خود را با ۲ برد و ۵ امتیاز قطعی کرده است.
عضو تیم ملی کامپوند گفت: با انسجام و همدلی که بین تیم ملی کامپوند وجود دارد تنها برای کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی حضور پیدا خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ