عبدالناصر همتی، رییس اسبق بانک مرکزی در توییتی با انتشار یک جدول درباره میزان رشد پایه پولی در ۴ سال گذشته توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد به‌رغم موضع‌گیری صریح و رسمی آمریکا که از زبان بلینکن اعلام شده، جمله آخر او را باید نوعی نشان دادن باز بودن در‌های مذاکره و امکان برداشتن گام‌های بعدی تلقی کرد. آنجا که گفته است: «ایالات متحده از هراقدامی از سوی ایران برای تنش‌زدایی در زمینه هسته‌ای استقبال می‌کند». با چنین نگاهی، توئیت دیروز وزیرخارجه ایران را نیز می‌توان به‌مثابه پاسخی رسمی، اما غیرمستقیم به همتای آمریکایی‌اش تلقی کرد. همان‌جا که از «آزمون مجدد آمریکا» سخن می‌گوید. در واقع، دو طرف با بازی‌های زبانی و غیرمستقیم، تمایل خود را به برداشتن گام بعدی نشان می‌دهند.
میرسلیم توئیتی را درباره شهوترانی منتشر کرد.
همتی در توئیتر با کنایه به طرفداران سیاست‌های اقتصادی روسیه نوشت: ظرف یک سال، پول ملی روسیه 63٪ ارزش خود را از دست داد.
این سوال را مردی اهل جامائیکا در توییتر منتشر کرد و تقریبا ۱/۴ میلیون نفر آن را دیدند و شگفت‌آور اینکه هزاران نفر از بزرگسالان نتوانستند این مساله ساده را حل کنند.
سخنگوی وزارت خارجه چین همزمان با دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در آستانه دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
مشاور رییس مجلس در توئیتی به اظهارات سخنگوی دولت واکنش نشان داد.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
حمیدرضا دهقانی توییت کرد: پنجشنبه یکی از همکاران را به شهر راس لفان، اعزام تا با شش هموطن دستگیر شده توسط گارد ساحلی قطر، دیدار کند. همگی سالم بودند.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
رشیدی کوچی در توئیتی نوشت: امروز مجلس به ندای ملت لبیک گفت. امیدوارم فردی که برای وزارت صمت معرفی می‌شود شجاعت لازم برای برخورد با مافیای خودرو به نفع مردم را داشته باشد.
وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید با انتشار یک از مسئولان لالیگا انتقاد کرد.
پسر ترامپ نوشت، بایدن ۱۶ هزار آمریکایی را در کشوری فقیر و "چاه مستراح" که جنگ آن را چند تکه کرده، رها کرد و ابتدا کادر سفارت را از آنجا خارج کرد، چه افتضاحی!
نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعت ۵:۳۲ بامداد، توئیتی هشدارآمیز منتشر کرد
باشگاه پالما توئیت جالبی برای ستاره ایرانی خود پس از دیدار با بارسلونا منتشر کرد.
خلجی ضمن بازنشر بخشی از سخنان رئیسی و استفاده از هشتک آموزش و پرورش، ارزیابی‌ها از «عزل» و نه «استعفای» اعلامی نوری را تقویت کرد.
امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم.
روزنامه کیهان نوشت: برخی مدیران دولت سابق اصرار داشتند FATF را نهاد حقوقی بی‌طرف در حوزه ادعای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان‌یافته وانمود کنند و حال آنکه ۷۶ درصد این جرائم در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می‌شود.
حسین دهباشی در پاسخ به توییت محسن رضایی درمورد حملات موشکی زمان جنگ تحمیلی نوشت: موشک‌های رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی نه ساخته دول غربی که همگی «اسکاد بی» و ساخت روسیه بود.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
عبدالناصر همتی در توئیتی به مواضع اخیر دولت درباره کاهش نرخ تورم انتقاد کرد.
رییس کل پیشین بانک مرکزی توئیتی با عکسی از واردات و صادرات چهارماهه نخست سال ۱۴۰۱ منتشر کرد.
عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توئیتی با اشاره به افزایش صادرات عربستان، ترکیه و عراق نوشت: دولت ما درگیر کوپن و تبدیل فرش به زیلو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ