رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فضای موجود نشان می‌دهد انتخاباتی رقابتی در پیش است و جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه با اشاره به رویکرد شورای ائتلاف در انتخابات پیش رو گفت: ما نگاه مان این است که بهترین ها و مناسب ترین افراد را شناسایی کنیم و به مردم معرفی کنیم و از مردم بخواهیم به آن ها رای بدهند و مردم هم آزاداند و خودشان تصمیم می گیرند.
حداد عادل گفت: مردم ایران هیچ گاه اعتنایی به اپوزیسیون خارج از کشور نداشته‌اند، در همین ایام محرم از مدت‌ها قبل هشتگ تحریم محرم و سیاه نپوشیدن مردم را منتشر می‌کردند، اما آیا مردم اعتنا کردند؟ مسلماً خیر، و محرم از سال‌های گذشته پرشورتر برگزار شده و می‌شود.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد، مسئلۀ ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوۀ برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئلۀ اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعۀ ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همۀ جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل نشوند، ممکن است نه از تاک نشانی ماند نه از تاک نشان!
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: بدنه این انقلاب سالم است، طبق فرمایش رهبری که گفتند من مجلس را در کل سالم می‌بینم، گرچه ممکن است ایراداتی هم داشته باشد، امروز بالاترین امید این است که رهبری، زندگی ساده و سالمی دارند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فضای موجود نشان می‌دهد انتخاباتی رقابتی در پیش است و جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست با اعضای این شورا: در مسئله حجاب نباید عده رها کنند و بگویند دیگر نمی‌شود کاری کرد و دست از اقدام و برنامه ریزی بردارند و قبول کنند که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
حداد عادل گفت: در اداراتی که بنده کار می‌کنم ۷۰ درصد کارمند‌ها خانم هستند، حداقل. یک عقب ماندگی تاریخی وجود دارد که به سرعت جبران نمی‌شود. دو تا وزیر زن قبل از انقلاب چه می‌کردند؟ الان هم دو نفر در هیئت دولت هستند که خانم هستند.
غلامعلی حداد عادل استاد دانشگاه تهران به شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: اکثریت قاطع مردم گفتند که ما کشور اسلامی می‌خواهیم. ممکن هم هست که بعضی جا‌ها جمهوریت و اسلامیت با هم دچار تعارض شوند. مردم اکثرا اعتقاد اسلامی دارند؛ ماه محرم و روز عاشورا ببینید چند نفر لباس سیاه به تن دارند؛ من دقت کردم از هر ١٠ نفر ٩ نفر.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: امروز که سازمان‌های بین المللی، رسانه‌ها، آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه‌ای دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را از نظر اقتصادی _ فرهنگی تهدید کنند بیش از هر زمان دیگری به انسجام برای دفاع از انقلاب نیاز داریم.
رئیس اسبق مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در یکی از برنامه‌های زنده شبکه خبر پیام متفاوتی خطاب به زنان کم‌حجاب مطرح کرد. حداد عادل گفت:‌ «به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب هستند، سلام و درود می‌فرستم.»
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طبق استانداردها باید در شرایط عادی ۳۲۰ تن برداشت زعفران داشته باشیم که امسال ۱۸۰ تن بوده که نشان از کاهش حدود ۵۰ درصدی برداشت دارد.
حدادعادل گفت: من ۶۰ سال پیش دانشجوی دانشگاه تهران بودم در رشته فیزیک، ما ۷۰ دانشجو بودیم که فقط سه دختر در کلاس ما بود؛ اما الان بروید و ببینید که در همان رشته فیزیک اگر هفتاد تا دانشجو باشد، حداقل ۴۰ نفر، دختر هستند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.
حدادعادل گفت: بنده نه‌فقط غصه آن پلیسی را می‌خورم که گلویش را بریدند، نه‌فقط غصه آن پلیسی را می‌خورم که رویش بنزین ریختند و آتش زدند؛ هم غصه آن‌ها را می‌خورم و هم حتی برای آن جوان‌هایی که می‌آیند و شعار‌های هنجارشکن می‌دهند و تخریب می‌کنند و دستگیر می‌شوند و زندانی می‌شوند غصه می‌خورم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند. بعد خواستند با ساختن اتفاقاتی مانند حوادث دانشگاه شریف، مردم را تحریک کنند. در این حادثه، عده‌ای دانشجو و دانشجونما حرف‌های مستهجن زدند و نیرویی هم عصبانی شد و کاری کرد و دشمن همین را بهانه کرد. عملیات‌های کشته‌سازی در اردبیل و کرج نیز از دیگر اقدامات دشمن بود. بعد هم که از کردستان عراق و شرق کشور حملات مسلحانه‌ای انجام دادند. دشمن تمام تلاش خود را کرد، اما اهدافش محقق نشد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به اظهارات یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد خود مطلبی را منتشر کرد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان سخنان خود خطاب به نیروهای انقلاب گفت: دشمن امروز با تمام عِده و عُدهٔ خود به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.
حدادعادل با تأکید براینکه در فضای مجازی ایرانی ساخته شده که کاملاً مغایر با ایران واقعی است، گفت: در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که امروز تبدیل به ابزاری برای دنیای استکبار شده، آن چنان خبر و شایعه می‌سازند که از ایران جز خرابی و اغتشاش و درهم‌ریختگی خبر دیگری نیست.
حداد عادل گفت: شما کجا سراغ دارید رئیس‌جمهوری اینچنین از استراحت خود بگذرد؟! بنده حتی گاهی شاهد بودم آقای رئیسی تا ساعت یازده و نیم شب در جلسات حضور دارد در حالی که می‌دانستم فردا اول وقت باید در یک همایش بزرگ شرکت و سخنرانی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ