گواردیولا پس از پیروزی پرگل برابر رئال در نشست خبری خود، هفت دقیقه به سوالات خبرنگاران اسپانیایی پاسخ داد و حرف انتهایی او به یک خبرنگار اسپانیایی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره سلامت و درمان بازنشستگان گفت: این دغدغه پس از مسائل حقوق و معیشت، یک اولویت جدی برای صندوق است.
مواد قندی، باکتری‌های بد را جذب می‌کند و pH دهان را کاهش می‌دهد. شیرینی‌جات مانند آهنربا برای باکتری‌های بد هستند. خوردن غذا‌های شیرین یا نشاسته‌ای باعث می‌شود تا باکتری‌های پوسیدگی‌زا (حفره زا) داخل دهان شما از این قند‌ها تغذیه کنند و از آن‌ها برای رشد و تکثیر استفاده نمایند. این باکتری‌ها می‌توانند باعث پوسیدگی دندان و بیماری پریودنتال شوند. میوه‌ها و سبزیجات تازه، آجیل، پنیر، گوشت، ماهی و غلات کامل گزینه‌های بهتری هستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سلامت روحی و جسمی و اجرای ورزش صبحگاهی به‌طور منظم و روزانه ارتباط مستقیمی با ارتقای توان رزمی کارکنان دارد.
«خوان رامون لوپز»، سرمربی پیشین تیم‌های ملی اسپانیا و عربستان برای مذاکرات جهت هدایت آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده، وارد تهران شد. این مربی اسپانیایی در ویدیویی کوتاه گفت: «سلام ایران، سلام استقلال». هنوز مشخص نیست سرمربی‌گری تا چه اندازه برای مدیران استقلال جدی است.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت سلامت برگزاری کنکور تاکید کرد: سلامت کنکور را از مسیری تامین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای اینکه تخلف در تبلیغات انتخاباتی اتفاق نیفتد، قرار است «هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی» تشکیل شود.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سلامت جسم و روح جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان است که با انگیزه و تلاش‌های مستمر به خدمت رسانی همنوعان خود مشغول هستند.
گارولت، محقق ارشد این تحقیق گفت: نتایج تحقیق قبلی ما که در یک جمعیت مطالعه بزرگ بریتانیانی انجام دادیم نشان داد که خواب نیمروزی با افزایش خطر چاقی مرتبط است، بنابراین می‌خواستیم مشخص کنیم که آیا این مورد در کشوری که استراحت‌ها از نظر فرهنگی بیشتر تعبیه شده (در این تحقیق، اسپانی) همچنین ارتباط طولانی مدت استراحت با سلامت متابولیک صادق است یا خیر.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
قم- رئیس جمهور با اشاره به اینکه در اسناد بالادستی نظام بر ضرورت رشد و نهادینه سازی معنویت و اخلاق در افراد و جامعه تاکید شده است، گفت: سلامت معنوی مهمترین و موثرترین بعد از ابعاد سلامت است.
آنخل ماریا ویار، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، مدعی شد که بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا بدون کمک داوری و در نهایت سلامت قهرمان شده‌اند.
پزشک روسای جمهور سابق آمریکا می‌گوید سلامت روانی رئیس‌جمهور کنونی این کشور وخیم شده، اما کاخ سفید حقیت را از مردم پنهان می‌کند.
به گفته محققان، ابتلا به افسردگی در جوانی با بروز بیماری‌های قلبی و عروقی بیشتر مرتبط است.
به گفته محققان، سلامت روانی ممکن است تأثیر بیشتری بر خطر زوال عقل نسبت به آنچه قبلاً تصور می‌شد داشته باشد.
لورا موریل، مدیر سرمایه گذاری در ECI Partners، در مورد چگونگی کلیدی بودن فناوری برای حل بحران سلامت روان و حمایت از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی می‌گوید.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از افتتاح شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا با سرمایه گذاری عراق و مدیریت متخصصان ایرانی خبر داد.
آزمایش خون از ارگان‌ها و سیستم‌های مختلف بدن و اندازه گیری قندخون ناشتا و دو ساعت پس از مصرف قند، در کنار اندازه گیری چربی خون، از راه‌های تشخیص سلامت قلب است.
جدی گرفتن برخی از تغییرات در وضعیت جسمانی آقایان، می‌تواند آن‌ها را از ابتلا به بیماری‌های خطرناک دور نگه دارد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارشی از سوی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری در صحن شورا قرائت خواهد شد.
دانه‌های گیاه گل گندم خاصیت مسهلی دارد و برای سلامت کبد و درمان یرقان مفید است و دمنوش آن برای افرادی که تصمیم به ترک سیگار دارند، بسیار اثربخش است.
محققان فواید خوردن بادام را در طی ۴ هفته در ۸۷ نفر در رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال که قبلاً کمتر از مقدار توصیه شده روزانه فیبر مصرف می‌کردند و میان وعده‌های کم مغذی مانند چیپس سیب‌زمینی یا کلوچه را دو بار در روز مصرف می‌کردند، بررسی کردند.
ویتامین C و آنتی‌اکسیدان فراوان در انار می‌تواند جلوی فرآیند اکسید شدن چربی‌ها به خصوص کلسترول در دیواره عروق را گرفته و از آسیب دیدن دیواره رگ‌ها، که آغازگر بیماری تصلب شرایین، بالا رفتن فشارخون و شروع بیماری‌های قلبی عروقی هستند، جلوگیری کند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تأیید ایمنی سلامت آنها مورد توجه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ