گروه‌های مقاومت فلسطینی موفق شدند با شلیک موشک، منابع آب شهر یافا را هدف قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلسطینی‌ها خواستار مبادله «الیزابت تسورکوف» با ۵۰۰۰ اسیر فلسطینی شدند.
در پی تجاوز اخیر اشغالگران به جنین و تخریب زیرساخت‌هایش، الجزایر به نشانه همبستگی با فلسطینی‌ها مبلغ 30 میلیون دلار برای بازسازی تاسیسات زیربنایی این شهر کمک مالی کرد.
پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنین در شمال کرانه باختری، فلسطینیان به مقر تشکیلات خودگردان در رام الله حمله کردند.
پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنین در شمال کرانه باختری، فلسطینیان به مقر تشکیلات خودگردان در رام الله حمله کردند.
منابع عبری از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی یک هفته اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.
وزیر کابینه تندرو نتانیاهو بار دیگر تهدید به کشتار گسترده مردم فلسطین در کرانه باختری و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین کرد.
پاسخ مبارزان مقاومت فلسطین به نیروهای اشغالگر صهیونیستی در نزدیکی کریات اربع به درگیری در این منطقه انجامید.
گروه‌های مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به اراضی اشغالی را شدت بخشیدند.
حزب الحق یمن با تسلیت شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای نوزدهمین روز به محاصره اریحا ادامه دادند و همزمان شهرک نشینان هم علیه فلسطینی‌ها شعار دادند.
شخصیت‌های دینی فلسطینی بر لزوم حضور گسترده فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی طی روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و پس از آن تاکید کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده یک گروهان مرزی را در جریان ناتوانی در مقابله با جوانان فلسطینی در جنین برکنار کرد.
به دنبال دستور حضور بیشتر نظامیان در مسجد الاقصی و ادامه تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حرم ابراهیمی به بهانه عید پسح، فلسطینی‌ها نیز مبارزه مسلحانه را افزایش داده‌اند.
وزیر تندرو رژیم صهیونیستی در جدیدترین موضع گیری فاشیستی خود، موجودیت فلسطینی ها را زیر سئوال برد.
برای اولین بار گردان جنین از پهپاد برای رصد و تعقیب نظامیان اسرائیلی استفاده کرده است و این پیشرفتی چشمگیر به شمار می رود.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی (لاهه)، هشدار داد.
نظامیان صهیونیست در یورش های گسترده بامداد و صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، ۲۱ فلسطینی را بازداشت و به مراکز امنیتی منتقل کردند.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند گروه‌ها و نیروهای مقاومت مردمی در شبانه‌روز گذشته 27 عملیات مختلف علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تخریب منازل فلسطینی ها در مناطق مختلف را شدت بخشید و روند ساخت یک شهرک جدید در اراضی اشغالی را نیز کلید زد.
دانش‌آموزان فلسطینی در غزه امروز سه شنبه راهپیمایی بزرگی در حمایت از گروه عرین الاسود (بیشه شیرها) و مقاومت در کرانه باختری انجام دادند.
مردم فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، بر حمایت همه جانبه خود از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) تاکید ورزیدند.
فلسطینیان ساکن کرانه باختری امروز جمعه در اعتراض به شهرک سازی رژیم صهیونیستی بر روی زمین هایشان دست به تظاهرات زدند.
نهادهای فلسطینی ۱۹۰ روستا، شهرک و مرکز جمعیتی را شناسایی کرده اند که تحت تأثیر دیوار آپارتاید رژیم صهیونیستی و گسترش شهرک سازی های آن قرار گرفته و از سرزمین های کرانه باختری جدا شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ