سربازان آمریکایی طی جنگ ویتنام از ام72 لاو برای نفوذ و تخریب سنگرهای دشمن استفاده می کردند. اما عملکرد نه چندان موثر در برابر تانک های ارتش ویتنام شمالی و برخی نواقص موجب شد تا بهبود عملکرد و طراحی این سلاح در دستور کار قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
بادگیر‌ها یکی از شگفتی‌های مهندسی ساکنان شهر باستانی یزد در مرکز ایران هستند. این برج‌های بلند و دودکش‌مانند از خانه‌های خشتی چند صد ساله در شهر کویری یزد برخاسته و نسیم مطبوعی را برای ساکنان یکی از گرم‌ترین شهر‌های روی زمین به ارمغان می‌آورند.
با تصرف چند مقر پلیس در فرانسه، معترضین به سلاح های گرم دست یافتند.
تسلیحات هلیکوپتر می-35پی افزون بر دو توپ 23 میلیمتری و موشک های هوا به سطح غیر هدایت شونده اس-8 می تواند با استفاده از نقاط اتصال سلاح بیرونی گسترش یابد. از جمله دیگر موارد می توان به نصب توپ 23 میلیمتری اضافی، موشک اس-13 غیرهدایت شونده، و موشک هدایت شونده ضد تانک آتاکا یا ویخر-1/1ام (Vikhr-1/1M) اشاره کرد. با توجه به نیاز مشتری، مجموعه سلاح می تواند هرچه بیشتر گسترش یابد.
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
شکار یک هویتزر M777 نیروهای اوکراینی بوسیله پهپاد لنست در منطقه باخموت این‌روزها تبدیل به یک رویه عادی شده است.
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
جنگ با ایران جنگ ما نیست. ایران وطن ما است. اگر سربازان تالشی را بزور وادار به جنگ‌با ایران بکنند ما سلاح هایمان را به سمت کاخ ریاست جمهوری الهام علیف خواهیم گرفت
یک بلاگر فضای مجازی در یک ویدیو پربازدید، پیچ گوشتی به شکل اسلحه کمری را ساخت و واکنش کاربران را برانگیخت.
بیل برنز با بیان اینکه ما شواهدی نداریم که ایران تصمیمی برای از سرگیری برنامه ساخت سلاح هسته‌ای دارد، اما در عین حال ادعا کرد سایر ابعاد این چالش، در حال پیشرفت است.
ویدئویی از لحظه دراماتیکی که سربازان روسی با سلاح «اشعه مرگ» شلیک شده توسط نیرو‌های اوکراینی از بین می‌روند منتشر شده است.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
یک فرد با لوله آب، سلاح دستی ساخته بود توسط پلیس بازداشت شد.
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه شناور گورشکوف مجهز به سلاح زیرکون به خوبی از روسیه در برابر تهدید‌های بالقوه خارجی محافظت خواهد کرد تاکید کرد: هیچ کشور دیگری در جهان تسلیحاتی شبیه به این ندارد.
در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
باند‌های سرقت مسلحانه ناامنی را در پایتخت انگلیس را تشدید کردند. قربانی این حمله با تهدید سلاح سرد ساعتش ربوده شد.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
تصاویری از حمله جسورانه قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی چمستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قاچاقچیان حرفه‌ای با دو دستگاه خودروی نیسان با سلاح سرد و قمه و تهدید جانی نگهبانان از ایست و بازرسی جنگلبانی چمستان در استان مازندران فرار می‌کنند.
براساس ویدئو منتشر شده در فضای مجازی پنج نفر با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت کیف یک شهروند موتور سوار کردند و از صحنه متواری شدند.
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.
فرمانده تیپ ویژه نوپو گفت: مذاکره سه ساعته با فرد گروگان‌گیر در محله آجودانیه تهران نتیجه‌ای در بر نداشت و در نهایت تیم عملیاتی نوپو طی یک عملیات ویژه و غافلگیر کننده وارد واحد مسکونی شده و فرد گروگان‌گیر را خلع سلاح و گروگان‌ها را آزاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ