اسرای فلسطینی که بر اساس مصوبه غیر قانونی و ضد حقوق بشری موسوم به «بازداشت اداری» از سوی رژیم صهیونیستی، مجبور به گذراندن حبس هستند، همچنان به اعتراض علیه این قانون ادامه می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسرای فلسطینی در نظر دارند از روز هجدهم ژوئن جاری (۲۸ خرداد) در اعتراض به شرایط بغرنج خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه موضوع بازداشت موقت، دست به اعتصاب غذای دسته‌جمعی بزنند.
اسرای فلسطینی در نظر دارند با آغاز اعتصاب سراسری به تدابیر سختگیرانه رژیم صهیونیستی در زندان‌ها واکنش نشان دهند.
منابع صهیونیستی گفته‌اند که نتانیاهو قرار است قانون اعدام اسرا را بررسی کند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر اسرای فلسطینی را تهدید کرد.
اسرای فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی در پی شهادت خضر عدنان بعد از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خواهان تحصن شدند.
با پیروزی اسرای فلسطینی بر سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی، عتصاب غذای اسرای فلسطینی تعلیق شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آزادی اسیر فلسطینی بعد از گذشت ۱۷ سال از بند رژیم صهیونیستی بر ضرورت آزاد سازی همه اسرای فلسطینی تاکید کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت که رأی کنست رژیم صهیونیستی به قانون اعدام اسرای فلسطینی، نقض فاحش همه عرف‌ها و میثاق‌های بین‌المللی است.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
ده ها نفر از شهروندان فلسطینی در همبستگی با اسرای دربند زندان های رژیم صهیونیستی مقابل دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در شهر البیره واقع در کرانه باختری تجمع کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد اسرای فلسطینی از اول ماه مبارک رمضان دست به اعتصاب غذا می‌زنند و این جنبش هرگز اسرای فلسطینی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی، تنها نخواهد گذاشت.
اسرای زن فلسطینی در زندان دامون در اراضی اشغالی با انتشار پیام مهمی خواستار افزایش تلاش ها برای آزادی آنها از زندان های رژیم صهیونیستی شدند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که سرکوب اسرای دربند اسارتگاه های رژیم صهیونیستی دارای پیامدهایی در داخل و خارج از زندان است.
کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در زندان صهیونیستی «مجدو» در شرایط بسیار ناگواری به سر می برند.
«کریم یونس» آزاده فلسطینی با تأکید بر اینکه تا ابد در خانه و سرزمین خود در فلسطین باقی خواهد ماند، گفت که اسرای فلسطینی برای شکست دادن تهدیدات فاشیستی بن گویر مصمم هستند.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قضیه اسرای فلسطینی و آزادی آنان در راس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از آزادی اسرای فلسطینی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های این جنبش از زمان تاسیس خود یاد کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه ملت فلسطین در انتظار آزادی همه اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: اولویت ما ربودن نظامیان صهیونیست برای مبادله با اسرای فلسطینی است.
کمیته عالی اضطراری جنبش اسرای فلسطین با صدور بیانیه ای از عقب نشینی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی از اقدامات توهین آمیز اخیر علیه اسرای محکوم به حبس ابد و حبس طولانی مدت خبر داد.
رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی درباره احتمال آغاز انتفاضه اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و همزمان با آن قیام مردم فلسطین در کرانه باختری هشدار دادند.
اسرای فلسطینی در ادامه روند اعتراضات فراگیر خود علیه سیاست سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی، اقدامی جدید را در دستور کار قرار داده اند.
سخنگوی موسسه مهجه القدس فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در جنگ اخیر به دنبال انتقام از اسرای فلسطینی است.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که از اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از ابتدای این هفته شروع می شود.
فعالان فلسطینی از طرف های رسمی و مردمی خواستار حمایت از اسرای دربند رژیم صهیونیستی در جریان نبرد با مدیریت زندان ها شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ