سرمربی پرتغالی استقلال استفاده بهتر پرسپولیس از شانس‌ها را دلیل پیروزی این تیم عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهارنظر اخیر از سوی صادق محصولی در حالی صورت گرفته است که هنوز سوالات بسیاری درباره اشتباهات صورت‌گرفته در آن دوره به‌ویژه درباره نوع کنش و رفتار نیرو‌های نظامی و امنیتی در اذهان مردم و افکار عمومی درباره ممانعت از ورود این نیرو‌ها بدون پاسخ قانع‌کننده باقی مانده است.
آذری جهرمی در پاسخ به یک توییت نوشت: دنیای بدون دیجی‌کالا و اسنپ و ازکی و طاقچه؛ می‌شود دنیای آمازون و اوبر و گودریدز و ….
عباس عبدی نوشت: آنان که می‌گفتند بدون برجام تورم را تک‌رقمی می‌کنند امروز باید پاسخگو باشند
معاون سخنگوی طالبان بدون آنکه نامی از احمد مسعود ببرد، به کنایه دیروز او به ایران پاسخ داد و او را خود فروخته نامید.
نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
امیرعبداللهیان تاکید کرد: معتقد هستیم باید از طریق مکانیسم ۳ + ۳ و بدون توسل به زور مسائل منطقه حل و فصل شود. امیدوار هستم نتیجه این نشست و تلاش ها منجر به حل و فصل و مسالمت آمیز مساله شود.
زارع‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا اینترنت موبایلش بدون فیلتر است یا نه، گفت: خیر. خط من هم مثل مردم است. وضعیت پلتفرم‌های داخلی باید بسیار بهتر شود، اما همین الان هم دست‌کمی از پلتفرم‌های خارجی ندارند. من با قطعیت می‌گویم برخی پلتفرم‌های داخلی حتی قابلیت‌های بیشتری از پیام‌رسان‌های خارجی دارند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت صهیونیست ها در نابلس واقع در کرانه باختری بدون هیچ تردیدی پاسخ داده خواهد شد و پاسخ به این جنایت وظیفه مقاومت است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که نحوه انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات قطر طبق دعوتنامه بوده است.
کی‌روش بدون پاسخ به خبرنگاران ایران را ترک کرد
فاطمی امین گفت: دولت فرانسه در حوادث اخیر موضع گیری‌های نادرستی گرفته است و در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.
سردار سلامی گفت: هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد و در زمان و مکان مناسب این انتقام‌ها گرفته خواهد شد.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
مدیران‌عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور در غرفه شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ به سوالاتی از قیبل زمان ارزش‌گذاری و واگذاری بلوک مدیریتی سرخ‌آبی‌ها و کاهشی بودن قیمت سهام باشگاه‌ها پاسخ دادند.
یوسف نوری با تأکید بر اینکه اگر به سؤالات دانش آموزان پاسخ داده نشود، تبدیل به اغتشاش خواهد شد، گفت: در برخورد با معلمان و دانش آموزان‏، روش‌های بازدارنده، کارساز نیست.
در ادامه ادعاها و گمانه‌زنی‌های مقامات و رسانه‌های غربی درباره احتمال استفاده روسیه از سلاح اتمی، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اروپا تأکید کرد بدون شک اروپا به این حمله احتمالی پاسخ می‌دهد.
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده، هر گونه ادعا برای برقراری صلح در یمن را بدون پاسخگویی به مطالبات برحق مردم این کشور، فاقد اعتبار خواند.
درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دیدار هفته پنجم تیم فوتبال این باشگاه برابر هوادار در ورزشگاه آزادی با پاسخ منفی مواجه شد تا احتمال برگزاری بدون تماشاگر این دیدار قوت بگیرد.
فدراسیون دوچرخه سواری در آستانه برگزاری انتخابات خود به واسطه سفر بدون اطلاع یکی از رکابزنان به سوئیس و حالا انتقاد تند ورزشکار ملی پوشش در عدم معرفی برای سفر به ایتالیا دچار حواشی شده است.
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به اخراج یک دیپلمات خود اعلام کرد که روسیه به خاطر اخراج یک دیپلمات دیگر روس از سوی مونته نگرو اقدام تلافی جویانه در پیش خواهد گرفت.
محمد اسلامی: فلسفه وجودی برجام این بود که به تمام سوالات واهی که به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده می شد پاسخ داده شود. از این رو در برجام بدین گونه توافق شده بود که ایران ظرفیت خود را محدود کرده و نظارت بر روی فعالیت هسته‌ای خود را به صورت شدید بپذیرد تا این اتهامات واهی برطرف شوند.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ