نماینده مردم تهران گفت: اصلاحات در دولت باید به هنگام و در زمان مناسب باشد نه با تأخیر، زیرا ایجاد هزینه و مشکل و کاهش سرمایه اجتماعی و همچنین آشفتگی سپهر سیاسی کشور را در پی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخشی از خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی آمده است: آقای [یدالله] طاهرنژاد، نماینده سابق نوشهر [و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران] آمد. گفت، بخشی از چپ‌ها، من‌جمله آقای بهزاد نبوی [نایب‌رئیس مجلس] و دوستانش، به این نتیجه رسیده‌اند که مقابله با شما، به ضرر خودشان و مملکت و اصلاحات و مجلس تمام شده و باید جبران شود.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متأسفانه تقریباً در هیچ حوزه‌ای وعده‌های رئیسی محقق نشده و عملکرد دولت سیزدهم قابل قبول نیست بنده این اظهارات را با ناراحتی درونی بیان می‌کنم و می‌گویم.
شهربانو منصوریان می گوید شرایط کمپ تیم های ملی ووشو برای جوانانی که تازه وارد تیم ملی شده اند، مناسب نیست.
محمدتقی نقدعلی گفت: در اصلاحات انجام شده در لایحه عفاف و حجاب، حداکثر بازدارندگی به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که نیازی به برخورد‌های ثانویه و بعدی نباشد.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
نماینده ادوار مجلس گفت: قطعا طیفی از اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد، برخی شان امکان دارد حتی با اصولگرایان معتدل ائتلاف نانوشته ای هم انجام دهند.
در نشست روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در دستور کار قرار گرفت. شفافیت‌سازی شورای نگهبان در زمینه اعلام عمومی رد صلاحیت‌ برخی کاندیداهای مجلس نیز از جمله این اصلاحات بود. حال آنکه تابناک با پیگیری این موضوع از دو نماینده به تاثیر اجرای آن پرداخته است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس از ایجاد محدودیت برای این نماینده افشاگر حمایت کرد!
پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
کمال الدین پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
یک نماینده سابق مجلس به اصلاحات نیوز می‌گوید: کشور ما این همه شهید داده است، شهدایی که در ابتدایی وصیت نامه‌هایشان می‌نوشتند که خواهرم حجاب تو از خون من برای حفظ اسلام با اهمیت‌تر است. یا مثلا حجاب پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. این خانومی که حجاب را رعایت می‌کند در دهن آمریکا و بیگانگان می‌زند.
نماینده ادوار مجلس گفت: ناآرامی‌های امروز جامعه ایران یا توسط دستگاه‌های امنیتی حکومت سرکوب می‌شود یا جریان سیاسی میانی موفق خواهد شد از توان خود برای ایجاد همراهی در مردم بهره ببرد و به این وضعیت پایان دهد. اگر ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تنها راه برون‌رفت از این شرایط، انجام اصلاحات بدون براندازی است، باید تغییراتی در نحوه برخورد ما با حاکمیت رخ دهد که توافق سیاسی میان نیروهای اجتماعی و سیاسی حاضر در صحنه را ممکن کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه باید در شیوه‌های حکمرانی کشور اصلاحاتی انجام شود، گفت: باید با جوانان و نوجوانان برای مقابله با القائات منفی دشمن گفتگو کنیم.
یوسفی در رابطه با ضعف‌های موجود و نیاز به اصلاحات در کابینه گفت: الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونان وزرا نیاز است که تغییر کنند. خود آقای رئیس‌پجمهور هم نیاز به ترمیم در بدنه مدیریت دولت را قبول دارد.
نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: صولت مرتضوی فردی با روحیه جهادی و انقلابی بوده و کار آزموده و با تجربه است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سران اصلاحات مردم را تحریک کردند و آنان مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران هستند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ