سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هوادارانمان تشکر می کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
نخست وزیر عراق در نشست سالانه روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان، دفاع از حقوق زنان را پیش از مسئولیت قانونی، یک مسئولیت انسانی و اخلاقی توصیف کرد.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
سرمربی پرسپولیس با ناراحتی جلسه هیئت رئیسه باشگاه را ترک کرد.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دریافت گل تساوی مقابل استقلال کم نیاوردیم و از هدفمان دور نشدیم.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس واکنش خاصی به اظهارات استقلالی‌ها علیه بیرانوند داشته است.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی پرگل این تیم برابر گل گهر گفت: غرور تیم ما را نمی گیرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش در دربی حقشان را گرفتند، به احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر در رقابت با سپاهان پرداخت و از شرایط ورزشگاه آزادی به شدت انتقاد کرد.
دستیار امیر قلعه‌نویی با اظهاراتی تند و کم‌سابقه در خصوص اتفاقات بازی استقلال صحبت کرد.
دستیار یحیی گل‌محمدی می‌گوید اظهارات پاکو خمس برای او تعجب آور بوده است.
اوسمار ویه‌‌را دستیار یحیی گل‌محمدی به صحبت‌های پاکو خمس در مورد داوری واکنش نشان داد.
سرمربی قرمزها راجع به اظهارات سهیل مهدی عنوان کرد: همه چیز مشخص است و من نمی‌خواهم در مورد جزئیات اظهارات آنها صحبت کنم. تمام ارکان فدراسیون علیه پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنند.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
وزیر ورزش و جوانان نسبت به اظهارات یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار با آلومینیوم اراک موضع‌گیری کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با اظهاراتی بسیار تند و بی سابقه در نشست خبری، اعلام کرد که از هفته آینده تیم امید پرسپولیس را به زمین خواهد فرستاد و با تیم بزرگسالان به مصاف حریفان نخواهد رفت.
قائم مقام باشگاه فولاد نسبت به اظهارات یحیی گل‌محمدی انتقاداتی را وارد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تاجیکستان بازی خوبی را انجام داد و بازیکنان ما با استفاده از موقعیتهایشان به گل رسیدند.
اظهارات یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری را در خصوص اخراج مهدی ترابی در بازی با نساجی مازندران را مشاهده می‌کنید.
سرمربی پرسپولیس برای پاسخگویی در مورد اظهارات اخیر خود به دادسرا احضار شده است.
علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد بعد از درخشش در لیگ اروپا و به ثمر رساندن دو گل، گفت: فکر می کنم در مسیر خوبی هستم.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی ژاوی واکنش نشان داد.
اظهارات یحیی گل‌محمدی در مورد یورگن لوکادیا نشان می‌دهد که او برخلاف طرفداران خوشبین و هیجان‌زده پرسپولیس، دغدغه‌هایی درباره این مهاجم هلندی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ