اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
بندرعباس - معاون امور بندری و اقتصادی بنادر هرمزگان از آغاز تخلیه بیش از ۴۱ هزار تُن روغن خوراکی در بندر شهید رجایی خبرداد.
رسانه‎ها از تخلیه برج ایفل به‌دلیل تهدید بمب‌گذاری خبر می‌دهند.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری، معادل ۶ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۵۶ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.
مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر گفت: در مراسم بزرگ روضه باید در صورت امکان را خروج اضطراری تعبیه شود تا در صورت بروز حادثه تخلیه افراد به موقع و ایمن اتفاق بیفتد.
ده‌ها هزار نفر در جنوب چین و ویتنام به دلیل وقوع توفان از محل زندگی خود تخلیه شدند و ده‌ها پرواز هم لغو شد.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس بررسی‌ها، یک سوم از ساختمان‌ها از لحاظ سازه‌ای ناایمن شناسایی شدند و پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و تعطیلی این ساختمان‌ها بود.
مانور زلزله «تخلیه امن و اسکان اضطراری» برای افزایش آمادگی شهروندان در زمان بحران و آمادگی در مقابل بلایای طبیعی در محله باغ فیض برگزار می‌شود.
اگر دچار یبوست هستید این روش را امتحان کنید تا از این مشکل گوارشی نجات یابید.
روز چهارشنبه بیش از ۱۱۰۰ نفر از خانه های خود در شمال اسکاتسدیل ایالت آریزونا به دلیل وقوع اتش سوزی جنگلی تخلیه شدند.
فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از تخلیه شهرک «کوهسار» فیروزکوه به دلیل خطر سیل خبر داد و گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها برای فردا جمعه، با تصمیم ستاد مدیریت بحران، جمعه بازار فیروزکوه تعطیل است.
نجفی بیان کرد: متاسفانه استقرار انبار در اطراف منازل مسکونی بود که می‌توانست برای شهروندان خطر ایجاد کند. در دقایق اولیه همکاران مبادرت به تخلیه ۱۰ منزل اطراف انبار کردند تا خسارت مالی و جانی نداشته باشیم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی گندم به مجموع تناژ ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن در اسکله ۱۴ بندر شهید رجایی پهلودهی و کار تخلیه آن آغاز شده است.
شهر هالیفاکس در شرق کانادا، اواخر روز یکشنبه پس از آتش‌سوزی جنگلی که باعث تخلیه و قطع برق شد، وضعیت اضطراری محلی اعلام کرد.
خدمه اورژانس، اهالی حدود ۶۰۰ روستایی در غرب اسپانیا را شبانه تخلیه کردند زیرا آتش سوزی که عامل آن آتش افروزان بودند موجب تخریب ۸۰۰۰ هکتار در نزدیکی مرز با پرتغال شد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمای نمایشگاه کتاب خبر داد.
به‌دنبال وقوع آتش‌سوری گسترده و بی‌سابقه در جنگل‌های آلبرتا در کانادا و تخلیه بیش از ۲۴ هزار نفر، در این استان وضعیت اضطراری اعلام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از صبح دیروز تا این لحظه روستای چم‌گز در شهرستان پلدختر و کمندان در شهرستان ازنا از استان لرستان تخلیه شدند و ساکنان آن‌ها در ۴ اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر استقرار یافتند.
حمید خادم بیست و سوم فروردین ماه اظهار کرد: روستای چم‌گز دارای ۹۰ خانوار است که به‌علت قرار گرفتن در حاشیه رودخانه سیمره و احتمال وقوع سیلاب دستور تخلیه آن صادر شد.
اولین آتش‌سوزی بزرگ سال میلادی جاری در اسپانیا، در شرق منطقه والنسیا روز جمعه رخ داد و بیش از ۳۰۰۰ هکتار از جنگل‌ها را نابود کرد و ۱۵۰۰ نفر از ساکنان را مجبور به ترک خانه‌هایشان کرد.
پلیس فرودگاه اعلام کرد که ۲۱۸ مسافر و ۱۲ خدمه یک هواپیمای کره ای را پس از پیدا شدن دو گلوله واقعی در هواپیما در حالی که اوایل صبح جمعه آماده پرواز بود، تخلیه کرد.
کوهرنگ- بارش سنگین برف کوهرنگ را زیر خود دفن کرده، شرایط اضطراری در این شهرستان اعلام و برخی واحدهای مسکونی نیز تخلیه شده است؛ مسئولان می‌گویند تجهیزات برای امدادرسانی به مردم کافی نیست.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: دانش آموزان در هر مدرسه دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه، تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، اطفای حریق و موضوعات مشابه را آموزش می‌بینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ