پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:فرق استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم اشتباه کشنده «سیلوا» بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشتباه بزرگ ترنت الکساندر آرنولد باعث شد لیورپول در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر خیلی زود دروازه‌اش را مقابل بورنموث باز شده ببیند.
بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو که حسن یزدانی مقابل تیلور شکست خورد، اشتباه داوری در عین حال که منجر به تغییر قانون شد، در کلاس‌های داوری نیز توضیح داده می‌شود.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
آندره اونانا امروز در جریان بازی دوستانه برابر لانس بدترین گل ممکن را دریافت کرد و از وسط زمین دروازه‌اش باز شد.
دونده حرفه‌ای اهل اتیوپی در مسافت‌های طولانی چند متر قبل از خط پایان مسابقه بزرگ آتلانتا مرتکب اشتباه عجیبی شد و نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذت بخش‌تر است.
ماکارونی از غذاهای پرطرفداری است که طرز تهیه آن خیلی راحت می‌باشد اما برخی از خانم‌ها اشتباهاتی را هنگام پخت ماکارانی انجام می‌دهند که در طعم آن موثر است.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: قوه‌ی قضائیه یکی از ستون‌های اصلی در برپایی نظام اسلامی است معلوم است که اگر در این ستون‌های اصلی اختلالی بوجود بیاید در کل نظام اختلال بوجود خواهد آمد.
هوادار اینتر میامی برای تماشای لیونل مسی 1200 مایل سفر کرد اما تنها شاهد شکست تیمش بود.
لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
برای افزایش عمر جارو برقی، قبل از اینکه از آن استفاده کنید، لوازم مختلف را از روی فرش بردارید تا هنگام جارو کشیدن مجبور نباشید این کار را انجام دهید و از روشن ماندن بیش از حد جارو خودداری کنید.
ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی، بالاخره مدال قهرمانی‌اش در جام حذفی انگلیس را دریافت کرد.
زابل- جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بازدید از مرز شرقی کشور در سیستان و بلوچستان گفت: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان اشتباه رخ می‌دهد.
در اتفاقی عجیب در جریان جام تختی، عراقی ها در مبارزه برای وزن ۷۴ کیلوگرم، کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم خود را به میدان فرستادند که این موضوع پس از ۳ دقیقه مبارزه برای داوران روشن شد!
سس بشامل یکی از سس‌های اصلی و کاربردی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد، اما دارای نکات خاص و کلیدی است که حتما باید رعایت شود.
ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، در بازگشت به ترکیب اصلی با یک اشتباه مهلک باعث باز شدن دروازه تیمش شد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در مقابل نفت آبادان در ابتدای بازی شوکه شدیم ولی اشتباه حریف ما را به بازی برگرداند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های مدعی قهرمانی اظهار داشت: ثبات پرسپولیس با اشتباهات سپاهان و استقلال باعث صدرنشینی این تیم شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، اشاره‌ای کوتاه به مشکلات داوری داشت.
مهاجم جنوبی پرسپوليس بعد از تعویض در اشتباهی عجیب قصد حضور روی نیمکت پیکان را داشت.
برناردو سیلوا گل دوم سیتی را روی اشتباه ویرانگر اوپامکانو به ثمر رساند.
ژوائو ویکتور گومز دا سیلوا، بازیکن برزیلی بسکتبال آماتور، به خاط شباهت نامش با یک فوتبالیست 350 هزار یورو دریافت کرده است.
سیلوا در بازی با سپاهان یک روز کم اشتباه را پشت سر گذاشت اما اتفاقات در جریان بازی به سود او و استقلال نبود.
مدافع برزیلی استقلال از دیدار با پیکان تهران در لیگ برتر خاطره خوبی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ