در جریان نیمه اول دربی ۱۰۰، سرمربیان استقلال و پرسپولیس اعتراض‌های زیادی به قضاوت پیام حیدری و کمک‌هایش داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات، طایفه اقلیت «دروزی» در فلسطین اشغالی را نیز به جبهه‌گیری وا داشت و در پیامی اعتراضی از مخالفت با خدمت سربازی اجباری فرزندان خود در ارتش خبر داد.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
اعتراض شدید خمز به وضع چمن نقش جهان
فیلم خوشحالی بازیکنان پرسیولیس پس از پیروزی در دربی صدم و عصبانیت ساپینتو مربی استقلال از داور مسابقه را مشاهده می‌کنید.
خروج دروازه‌بان مس کرمان از دروازه‌ در دقیقه 30 صحنه‌ای مشکوک را پشت محوطه جریمه این تیم به وجود آورد.
عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی مدافع چپ سپاهان سبب اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها شد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دربی به اعتراض پرسپولیسی‌ها درباره دیدار دوستانه برابر زنیت پاسخ داد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دربی به اعتراض پرسپولیسی‌ها درباره دیدار دوستانه برابر زنیت پاسخ داد.
اعضای تیم پرسپولیس در اعتراض به کیفیت پایین غذای تمرینات این تیم حرکت عجیبی انجام دادند.
رئیسی خاطرنشان کرد: ممکن است که در اثر برخورد با فساد جیغ عده‌ای که خود را خواص می‌پندارند بلند شود، اما این مسئله به هیچ وجه برای ما اهمیت ندارد
باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای به صحبت‌های گزارشگر دیدار این تیم با فجرسپاسی شیراز اعتراض ‌کرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
نشریه پولیتیکو در گزارشی با اشاره به ادامه اعتراض‌ کارگران بخش نفتی فرانسه نوشته هم‌اکنون مهمترین نگرانی دولت فرانسه گسترش این اعتراض‌ها به بخش‌های دیگر اقتصاد است.
بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد
مسوولان تیم اراکی ایتدا می گفتند این افراد مهمان ویژه هستند اما با فشار این افراد به ظاهر متشخص روی داور و شعار علیه پرسپولیسی ‌ها همه چیز لو رفت.
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اینکه امروز به بازیکنان و مربیان ما بی‌احترامی شد، ولی باز هم از حضور هواداران خوشحال هستیم.
در بحبوحه کمبود سوخت در هند، واردات زغال سنگ این کشور در ماه ژوئن با وجود افزایش قیمت در سطح جهان، رکورد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ