استفاده از موادغذایی آهن دار (نظیر جگر، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، عدس و لوبیا)، عدم نوشیدن چای یک ساعت قبل از مصرف غذا و یک تا دو ساعت بعد از آن، مصرف سبزی همراه با غذا می‌تواند به افزایش ذخیره آهن بدن کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمرک ایران در بخشنامه‌ای میزان قطعی عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام را ابلاغ کرد.
بادام یک آجیل سالم است. در مورد فواید سلامتی بادام بسیار گفته و نوشته شده است. با این حال، آیا می‌دانید در صورت مصرف بیش از حد، بادام می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند؟
طب سوزنی مزایای بسیاری برای درمان کمردرد دارد و می‌تواند راه‌کاری مناسب برای افرادی که می‌خواهند بدون عمل‌های سخت و طاقت فرسا از درد کمر خود رهایی پیدا کنند، باشد.
در این میان ویتامین‌ های محلول در چربی تنها ویتامین ‌هایی نیستند که باید نگران مصرف بی رویه آنها باشیم. دوز اضافی بیشتر ویتامین‌ های محلول در آب طی فرآیند دفع از بدن خارج می ‌شود، اما همچنان این ترکیبات نیز می‌ توانند باعث مشکلات گوارشی شوند و در عین حال با داروهای مصرفی بیمار ایجاد تداخل کنند.
آمپول نوروبیون را برای بیماری‌های سیستمیک عصبی به دلیل کمبود شدید ویتامین B ۱، B ۶ و B ۱۲ استفاده می‌کنند.
یک لنز رنگی هم در واقع یک لنز طبی است که فقط رنگ شده و تصور آرایشی بودن آن اشتباه است لذا به شهروندان توصیه می‌شود که برای تهیه لنز حتماً با اپتومتریست و چشم پزشک مشورت کنند.
از بین‌بردن مو‌های زائد با لیزر عوارض و محدودیت‌هایی دارد که شما باید پیش از اینکه تصمیم به این کار بگیرید نسبت به آن‌ها آگاه باشید.
باید بدانید که معمولا عوارض جانبی استفاده از روغن کرچک مربوط به سلامت پوست و دستگاه گوارش است
خیلی‌ها لیزر بدن را مؤثر و بی‌ضرر می‌دانند؛ چون به نظر آنها این شیوه حذف موهای زائد هیچ خطر بلندمدتی برای سلامتی ندارد. اما برخی از افراد ممکن است بعد از مراحل درمان با لیزر، دچار عوارض جانبی موقتی شوند. توصیه می‌کنیم قبل از درمان با لیزر، با متخصص پوست مشورت کرده و تست انجام دهید.
سال‌ های زیادی است که شلوار جینِ جذب جزء موارد ضروری در لباس‌ ها و تیپ افراد محسوب می‌ شود که در سال ۲۰۲۲ هم؛ چنین ترندی وجود دارد اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کل روز شلوار لی تنگ بپوشید چه اتفاقی می افتد؟
شکر پرمصرف‌ترین و در عین حال مضرترین ماده‌ای است که در رژیم غذایی وجود دارد. اگر از عوارض جبران ناپذیر شکر آگاه شوید حتما در مصرف آن صرفه نظر می‌کنید.
طرح یک فوریت طرح کاهش عوارض ساختمانی در مناطق بافت فرسوده جنوب شهر تهران در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.
اصفهان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه عوارض آلایندگی در دو سال گذشته به اصفهان داده نشده، گفت: پرداخت عوارض آلایندگی به برخی استان‌ها شامل اصفهان نمی‌شود.
اصفهان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه عوارض آلایندگی در دو سال گذشته به اصفهان داده نشده، گفت: پرداخت عوارض آلایندگی به برخی استان‌ها شامل اصفهان نمی‌شود.
ماندن آب در گوش می‌تواند سبب ایجاد عفونت و سپس بیماری‌های دیگر شود؛ بنابراین اگر آب در گوش شما مانده با روش‌های صحیح و مناسب آن را تخلیه کنید.
این احتمال وجود دارد که خوردن مقادیر زیاد تخم مرغ خطر ابتلا به بیماری‌های مزمنی مانند دیابت را افزایش دهد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۹ در مجله Diabetes Care منتشر شد، نشان داد افرادی که بیش از هفت تخم مرغ در هفته می‌خوردند (نسبت به کسانی که تخم مرغ کمتری مصرف می‌کردند)، بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع ۲ بودند.
برنج سفید منبع متراکم کربوهیدرات‌ها است و گلایسمی بالایی دارد بنابراین پس از خوردن آن قند خون افزایش می‌یابد. این ماده غذایی فاقد پروتئین و دارای چربی اندکی است. اگر علاقمند به خوردن برنج هستید و هر روز از این غذای خوشمزه استفاده می‌کنید، بهتر است با عوارضی که استفاده زیاد از برنج سفید برای شما ایجاد می‌کند، در این بخش آشنا شوید.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با پیشنهاد افزایش عوارض فرودگاهی در نرخ بلیت هواپیما، از ساخته شدن باند جدید در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان اورژانس کشور، نسبت به عوارض خطرناک مصرف قارچ‌های جادویی هشدار داد.
معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در ماه رمضان یک وعده غذایی حذف می‌شود، گفت: نباید در وعده افطار و سحر، پرخوری کنیم.
نوشیدنی‌های بسیار داغ تاثیرات باورنکردنی بر سلامت بدن دارد، از بین بردن جوانه‌های چشایی تا احتمال ابتلا به سرطان، فقط بخشی از عوارض مصرف مایعات با درجه گرمای بالاست.
تا حد امکان باید از دوغ‌های بدون گاز به جای دوغ‌های گازدار صنعتی مصرف شود، زیرا گاز اضافه شده به دوغ موجب اشغال فضای معده می‌شود و در روند هضم مواد غذایی تداخل ایجاد می‌کند، بنابراین سوء هاضمه و احساس سیری کاذب در زمان خوردن غذا ایجاد می‌کند.
ترشحاتی که روی پوست ماهی‌های قرمز وجود دارد امکان دارد وارد آب تنگ یا آکواریوم شود که باعث پیدایش حساسیت‌های جلدی، اگزما و خارش پوستی در کودکان می‌شود.
تعادل مایعات و الکترولیت‌ها برای اعمال حیاتی بدن، ثبات فشار خون، لخته شدن خون، حفظ استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها و بهبود عملکرد اعصاب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ