رسانه‌ها از بازداشت «آمریتپال سینگ» رهبر متواری و جدایی‌طلب سیک‌ها توسط پلیس هند خبر می‎دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانفشانی است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت دو شهید داد تا از احداث خانه‌های عنکبوتی در تهران جلوگیری شود؛ خانه‌هایی که اگر ساخته می‌شد، با کوچک‌ترین زلزله یا حادثه‌ای فرو می‌ریخت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
موتورولا از گوشی هوشمند موتو G۱۴ با نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.
پلیس دهلی اتهامات وارد شده به رئیس فدراسیون کشتی هند مبنی بر آزار جنسی را تأیید کرد.
وزیر ورزش هند پس از گفتگوی ۶ ساعته با کشتی‌گیران معترض هندی، ضمن تاکید بر برخورد قضایی با رییس فدراسیون کشتی این کشور، گفت: تحقیقات پلیس تا ۵ روز دیگر تکمیل خواهد شد.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.
دانشجویانی که برای تماشای مستند جدید بی‌بی‌سی درباره نخست وزیر هند در دانشگاهی در دهلی جمع شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: انتظار این است که خودرو‌های کیفی و ایمن وارد کشور شود همچنین طرحی تعریف شده که از هند می‌خواهند خودرو ۱۰ هزار دلاری وارد کنند؛ اگر این چنین است که ما پراید و تیبا را در کشور داریم.
پس از دستور رگولاتور آنتی تراست هند، گوگل سیاست پرداخت در اپ را برای توسعه دهندگان نرم افزار این کشور اجرا نمی کند.
رسانه‌های هند اعلام کردند شمار جان‌باختگان حادثه ریزش پل در این کشور به ۱۴۰ نفر افزایش یافته است.
رسانه‌های هند اعلام کردند شمار جان‌باخته‌گان حادثه ریزش پل در این کشور به 132 نفر افزایش یافته است.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۹۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شدند.
پلیس هند که مدعی دستگیری شماری از حمله کنندگان به مراسم مذهبی هندوها در ایالت گجرات است، شماری از آنان را در انظار عمومی شلاق زد.
پاسگاه این باند در فاصله ۵۰۰ متری از خانه رئیس پلیس محلی برپا شده بود.
اعضای گروه تبهکاری که یک پاسگاه پلیس قلابی را در هند دایر و هشت ماه از مردم اخاذی می‌کردند، بازداشت شدند.
پلیس ده‌ها نفر را در کشمیر تحت کنترل هند در حین متفرق کردن مسلمانان شیعه که قصد شرکت در راهپیمایی‌های ماه محرم را داشتند، بازداشت کرده است.
نیروهای پلیس به شرکت کنندگان در مراسم عزاداری حسینی در سرینگر هندوستان حمله، ده‌ها تن را زخمی و شمار بسیاری را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ