معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: وزرای خارجه روسیه و آمریکا در سازمان ملل دیداری نخواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ریابکوف» در دیدار با معاونان وزیر امور خارجه ایران در تهران، درباره چشم‌انداز «برجام» گفتگو کرد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ریابکوف» در دیدار با معاونان وزیر امور خارجه ایران در تهران، درباره چشم‌انداز «برجام» گفتگو کرد.
ریابکوف گفت: «من در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در تهران خواهم بود. با مقامات وزارت امور خارجه ایران دیدار خواهم کرد. موضوع مذاکرات ما مشخص است: مسلماً این وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک برای حل و فصل مسئله برنامه هسته‌ای ایران است. علاوه بر این مسائل مربوط به همکاری ایران با بریکس هم هست. در این رابطه در سمیناری که توسط وزارت خارجه ایران با موضوع بریکس - ایران برگزار می‌شود، شرکت خواهم کرد.»
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ جدی به عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران خود است.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به اقدام آمریکا در عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس پاسخ می‌دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز گفت: تنها در شرایط برابر با آمریکا گفت‌وگو می‌کنیم.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز با اشاره به «واکنش مناسب مسکو به پیوستن فنلاند به ناتو» تصریح کرد: روابط روسیه و آمریکا در معرض فروپاشی است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز با اعلام «درگیری آشکار واشنگتن با مسکو در ارتباط با اوکراین» در سخنانی هشدار داد: خطر درگیری اتمی در بالاترین سطح قرار دارد.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد آمریکا به دلیل به خطر افتادن هژمونی خود از پیوند مسکو و پکن هراس دارد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن هشدار درباره احتمال تقابل قدرت های هسته ای در صورت تداوم رویکرد مخرب آمریکا و غرب، تأکید کرد که روسیه به آزمایش هسته ای آمریکا پاسخ می دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید در صورت تداوم رویکرد فعلی آمریکا در قبال این کشور، احیای پیمان استارت نو امری دور از تصور است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در جریان سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی به مسکو، موضوعاتی از جمله برجام و امنیت نیروگاه هسته ای زاپروژیا مورد بحث قرار می گیرد.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که آمریکا با خروج از برجام اقدامی تحریک آمیز انجام داد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد اقدامات آمریکا، مانعی در مسیر رفتن به سمت مذاکرات تسلیحات استراتژیک میان دو کشور است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در حال حاضر برنامه ای برای دیدار با مقامات آمریکا در خصوص کنترل تسلیحاتی وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه بیان کرد: حصول این توافق به نفع همگی است و می‌تواند کمک جدی به تقویت امنیت در منطقه - که انواع و اقسام مشکلات را دارد - بکند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که این کشور به مداخله غرب در جنگ اوکراین پاسخ خواهد داد هرچند رویارویی با ناتو در جهت منافع مسکو نیست.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو کسی را با سلاح هسته ای تهدید نمی کند اما نسبت به دخالت غرب در عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین هشدار می دهد.
ریابکوف: رویارویی آشکار با آمریکا و ناتو به نفع روسیه نیست و مسکو امیدوار است که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا خطرات تشدید تنش بر سر اوکراین را درک کند.
معاون وزیر خارجه روسیه از دولت آمریکا خواست در قبال صدور روادید برای اعضای هیئت روسی اهمال به خرج ندهد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا با مخدوش کردن چهره مسکو سعی دارد سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ