تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایزان گفت: از دقیقه ۶۰ به بعد نیز به برخی بازیکنان کلیدی خود استراحت داده و آن‌ها را بیرون آوردیم تا برای بازی با قرقیزستان آماده‌ شویم.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
دمنوش‌ها بسته به گیاهان به کار رفته در آن‌ها برای حل مشکلات خاصی از بدن به کار می‌رود. درمان خلط پشت حلق، سردی بدن، چاقی شکم و پهلو با دمنوش گل گاوزبان ممکن است. کافی است مقداری گل گاوزبان را با دارچین و به لیمو مخلوط کرده و روی آن آب جوش بریزید؛ اجازه دهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دم بکشد. هر روز این دمنوش را به مدت ۶۰ روز به عنوان میان وعده صبح‌ها می‌نوشید.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند که نیمه دوم این بازی با پیروزی ۲ بر یک شاگردان دالیج در جریان است.
نیمه نخست دیدار کرواسی و برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اخبار جعلی و تحریف شده در فضای مجازی افزایش پیدا کرده است و حالا مرکز ملی فضای مجازی اطلاعیه دراینباره صادر کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
در دیداری از دور دوم گروه F جام جهانی قطر، تیم‌های بلژیک و مراکش به مصاف هم رفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
دو تیم سوییس و کامرون در اولین دیدار از گروه G جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
در هفته دهم لیگ برتر، سرانجام ارسلان مطهری بعد از ۵ بازی غیبت در ترکیب آبی‌ها از دقیقه ۶۰ به جای پیمان بابایی وارد زمین شد.
ترابی در بازی مقابل مس ۶۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، اما خبری از ترابی سرحال و آماده نبود تا یحیی او را تعویض کند.
اینستاگرام اخیرا تغییرات جدیدی در بخش استوری‌ها ایجاد کرده است. طبق اعلام این شرکت مدت زمان استوری‌ها از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه افزایش خواهد یافت.
رئیس جمهور ایران با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا در برنامه «۶۰ دقیقه» گفتگو انجام داد.
در دقیقه ۶۰ دیدار دو تیم پیکان و نساجی صحنه‌ای مشکوک رخ داد که با جنجال بزرگی همراه شد.
در دقیقه ۶۰ دیدار دو تیم پیکان و نساجی صحنه‌ای مشکوک رخ داد که با جنجال بزرگی همراه شد.
نتایج بررسی نشان می‌دهد که بهترین زمان برای پیاده روی در مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از صرف غذا است. در این زمان، قند خون به طور معمول به اوج خود می‌رسد.
به گفته کارشناسان، دو دقیقه پیاده روی بعد از غذا به مبارزه با دیابت کمک می‌کند، زیرا به ماهیچه‌ها کمک می‌کند تا سوخت غذا را جذب کنند. محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ