نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: مجلس صدای گلایه مردم را شنیده و از دولت می‌خواهد با شفاف سازی بیشتر و ایجاد راهکار‌های مختلف با تورم و گرانی‌ها مقابله کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
باشگاه مس سونگون با پیراهن سفید و نارنجی به استقبال لیگ یک می‌رود.
نماینده زابل در مجلس گفت:‌ با توجه به اینکه گزارشات موجود، مسیر طبیعی رودخانه هیرمند،‌ پیش و پس از ورود به سد کجکی منحرف شده است.
اولویت دولت و مجلس باید اقتصاد و معیشت باشد اصل این لایحه ضرورتی ندارد.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
بازی تراکتور - پرسپولیس در حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود.
نماینده سابق مجلس گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از ۲۴ ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از ۴۸ ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که یکی از نمایندگان پیشین پارلمان اوکراین از شروع جنگ اوکراین، از فروش سلاح، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که یکی از نمایندگان پیشین پارلمان اوکراین از شروع جنگ اوکراین، از قِبل فروش سلاح، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.
نماینده مردم مهاباد گفت: اگر این لایحه تبدیل به قانون شود جامعه را کاملا دوقطبی می‌کند مردم را به جان هم می‌اندازد، باعث تحریک و مقاومت مردم می‌شود و اوضاع را بدتر می‌کند. اتفاقا ممکن است این لایحه وضعیت حجاب را نیز بدتر کند. با اجرای این قانون مردم احساس می‌کنند که حاکمیت حرفشان را نمی‌شنود.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متأسفانه تقریباً در هیچ حوزه‌ای وعده‌های رئیسی محقق نشده و عملکرد دولت سیزدهم قابل قبول نیست بنده این اظهارات را با ناراحتی درونی بیان می‌کنم و می‌گویم.
شهربانو منصوریان می گوید شرایط کمپ تیم های ملی ووشو برای جوانانی که تازه وارد تیم ملی شده اند، مناسب نیست.
یکی از اعضای پارلمان آلمان به شدت از سیاست‌های این کشور در خصوص مداخله در جنگ اوکراین و خدشه دار کردن روابط با روسیه انتقاد کرد.
تیم فوتبال نساجی مازندران که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، اولین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با تساوی پشت سر گذاشت.
ابراهیم رضایی نماینده مجلس در توییتر نوشت: فقط در ایران سلبریتی بی‌سواد و مجری تلویزیون دولتی در مورد همه چیز نظر می‌دهد و اجازه دارد هر موضعی بگیرد.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی شنیده‌ها مبنی بر جدایی سازمان سنجش از وزارت علوم و الحاق آن به نهاد ریاست جمهوری، این اقدام را خطرناک و موجب ایجاد شائبه‌های فساد در سازمان سنجش دانست.
در خط خبری‌ای که ایرنا دنبال می‌کند، با استفاده از سخنان رهبری مبنی بر «همکاری، همدلی و هم‌افزایی سه قوه» و همچنین «خودداری مردم و مسوولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها» سعی دارد تا از استیضاح وزیر صمت جلوگیری کند. برخی نمایندگان هم همسو با خط خبری ایرنا، خواهان منتفی شدن طرح استیضاح فاطمی امین شده‌اند. کمال حسین‌پور نماینده سردشت در گفتگو با خبرگزاری دولت گفته «باتوجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب، مساله استیضاح وزیر صمت منتفی است.»
نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت برای خودرو بازاری کاملاً انحصاری ایجاد کرده و خودروسازان هم هر روز برای مردم خوابی تازه می بینند.
نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از تلاطم در بازار ارز جلوگیری کند چرا که افزایش نرخ ارز سایر بازارها را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ