نتایج مطالعات نشان می‌دهد افزایش سن بیولوژیکی در پی استرس معکوس شد و در روز‌های پس از این رویداد‌ها به حالت اولیه بازگشت. یافته‌ها حاکی از آن است که استرس شدید مرگ و میر را حداقل تا حدی با افزایش سن بیولوژیکی افزایش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور همچنین بر ضرورت شناسایی و مجازات همه عوامل دخیل در این جنایت نیز تأکید کرد.
کرج- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شناسایی ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور گفت: امسال رفع و ایمن‌سازی ۴۵۰ نقطه در دستور کار قرار گرفته است.
ناتیلوس یک کشتی اکتشافی است که با هدف شناسایی سیستم‌های بیولوژیکی فعال در زیر آب و کوه‌های دریایی – کوه‌هایی در زیر دریا که منشا آتشفشانی دارند – راهی اقیانوس آرام شده است. این کشتی ماه آپریل را صرف مطالعه بستر اقیانوس کرده است و در طی این مطالعه با سنگ‌های شکسته «هیالوکلاستیت» روبرو شده است.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم بروز بیماری در انسان بیان کرد: حدود دو روز تا یک یا دو هفته پس از مواجهه با ویروس، علائم تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در انسان بروز پیدا می‌کند؛ این علائم شامل تب ناگهانی، بدن درد، سردرد، اسهال و استفراغ و سرفه است.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خال در فرآیند معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.
بیش از ۱۵۰۰ گونه عقرب در دنیا شناسایی شده‌اند که فقط ۲۵ گونه آن‌ها از لحاظ سلامت عمومی اهمیت دارند و به طور کلی سالیانه حدود ۲.۱ میلیون عقرب گزیدگی در دنیا اتفاق می‌افتد.
بازار سرمایه در ۳ ماه گذشته روند صعودی داشته و بعضی سهم‌ها رشد جدی داشته اند و همین موجب شده برخی معامله‌گران اقدام به شناسایی سود کنند و اصلاح در یک رالی صعودی طبیعی است.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش صاحبخانه خوب و بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه های خالی از امروز در تهران و پردیس خبر داد.
کارآگاهان با توجه به شگرد متهم اطمینان پیدا کردند که وی از تبهکاران سابقه‌دار است و در همین راستا آلبوم مجرمان سابقه‌دار پیش‌روی طعمه پرونده قرار می‌گیرد و خیلی زود اسماعیل ۳۸ ساله که از مجرمان سابقه‌دار است شناسایی و مشخص می‌شود این مرد بار‌ها با جعل عناوین دولتی راهی زندان شده است.
رییس سازمان امور مالیاتی درمورد مصوبات اخیر مجلس گفت: منتظر آخرین تصمیم مجلس هستیم، هرچه تصویب شود اجرا خواهیم کرد.
قزوین- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در همایشی با حضور ۱۰ استان کشور به میزبانی استان قزوین روستاهای هدف شناسایی و خانه تیراندازی در آنها راه اندازی خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۳ هزار هکتار زمین را شناسایی کردیم دستگاه‌ها هم قبول کردند اما هنوز انتقال سند انجام نشده است.
مطالعه‌ای تازه صورت گرفته بر روی بیش از ۲۹ هزار سالمند شش عادت را مورد شناسایی قرار داده از خوردن انواع غذا‌ها گرفته تا مطالعه منظم یا بازی با ورق و کارت که با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و کُند ساختن سرعت کاهش حافظه مرتبط هستند.
اخترشناسان موفق شده‌اند دورترین ستاره در کهکشان راه شیری را شناسایی و برای مرز بیرونی کهکشان ما تعریف جدیدی ارائه کنند.
اخترشناسان موفق شده‌اند دورترین ستاره در کهکشان راه شیری را شناسایی و برای مرز بیرونی کهکشان ما تعریف جدیدی ارائه کنند.
رئیس پلیس فتاناجا از شناسایی و انهدام 8 باند قمار اینترنتی خبر داد و راه حل های حفاظت از حساب بانکی در برابر کلاهبرداران اینترنتی را شرح داد.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به نقشه راه مصوب برای افزایش ایمنی جاده‌ها گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها با همکاری و کمک استان‌ها منجر به نزولی کردن روند تصادفات خواهد شد.
محققان گروهی از سلول های عصبی را شناسایی کرده اند که به افراد دچار فلجی کمک می کند دوباره بایستند و راه بروند.
اراک- رئیس پلیس راه کشور با اشاره به شناسایی سه هزار و ۳۹۲ نقطه حادثه خیز در کشور گفت: از این تعداد هزار و ۵۸۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده است.
مطالعه‌ای تازه در دانشگاه یورک انگلیس معتقد است که شنیدن برخی صدا‌ها در طول خواب بر کمک به فراموش کردن خاطرات افراد تاثیرگذار است.
مدیرعامل سازمان ملی مسکن از شناسایی ۶ هزار هکتار اراضی مازاد در اختیار دستگاه‌های اجرایی برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی جهت اجرای نهضت ملی مسکن خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
سامانه شناسایی، ارزیابی، تکریم و حمایت از ایثارگران زیست بوم دانش‌بنیان و خلاق راه‌اندازی شد.
شاهرود- بعد از برخورد یوز ماده با خودروی عبوری حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت، یگان محیط زیست در منطقه مستقر شد که توانستند یوز ماده همراه چهار توله را شناسایی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ