نیوکسل در تنها 21 دقیقه موفق شده 5 گل به تاتنهام بزند و یک نتیجه باورنکردنی را ثبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه نان کاکولی خوشمزه شهر کرد، گردو را ریز خردکنید. تابه‌ای را روی حرارت ملایم بگذارید و کمی روغن مایع و زردچوبه در آن بریزید و هم بزنید تا بوی خامی آن گرفته شود. زعفران دم کرده و شیر را اضافه کنید و صبر کنید شیر گرم شود. تخم مرغ را در ظرفی جداگانه بریزید.
پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
رئال مادرید اغلب از خریدهای اسپانیایی خود خاطرات خوشی ندارد و به همین دلیل فشار روی خوسلو و فران گارسیا در فصل پیش رو مضاعف خواهد بود.
چهار بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس برنامه فشرده‌ای را در فصل اخیر تجربه کردند.
رسانه‌های عبری فاش کردند که ارتش از ترس نفوذ نیروهای «رضوان» حزب‌الله به شهرک‌های شمالی و انجام عملیات نظامی در اراضی اشغالی رزمایش «مشت خردکننده» را از امروز برای سه هفته آتی برگزار می‌کند.
نیوکسل در 20 دقیقه موفق شده 5 گل به تاتنهام بزند و یک نتیجه باورنکردنی را ثبت کند.
پیروزی قاطعانه منچسترسیتی برابر بایرن مونیخ با استقبال روزنامه‌های انگلیسی همراه شد.
نایکی توانست با پرداخت سالی ۲۴ میلیون دلار جنگ غول‌های برند‌های ورزشی جهان را ببرد و اسپانسر ارلینگ هالند شود.
نایکی توانست با پرداخت سالی ۲۴ میلیون دلار جنگ غول‌های برند‌های ورزشی جهان را ببرد و اسپانسر ارلینگ هالند شود.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
محمدرضا حسینی قرار بود شرایط گل‌گهر را بهبود ببخشد، اما طی سه مسابقه با وجود حضور در ترکیب اصلی نتوانست کمکی به تیمش بکند.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر تبدیل به یک تیم کاملا تهاجمی شده است. تیمی که زیاد موقعیت ایجاد می کند و با وجود اینکه زیاد هم موقعیت از دست می دهد، پر گل به پیروزی می رسد.
پیشکسوت بوکس گفت: برای اولین بار در تاریخ بوکس، استخوان خردکرده ها، قهرمانان آسیا و نامداران بوکس و پیشکسوتان دور یک میز به عنوان اعضا شورای کمیته فنی جمع شدند و برای بوکس تصمیم گرفتند.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
یکی از انواع این جملات، «طردکننده»‌هاست؛ همان‌هایی که معمولا به این شکل ادا می‌شوند: «من دیگه مامان یا بابای تو نیستم» یا «دیگه تو رو دوست ندارم». بچه‌ها این قبیل جملات را باور می‌کنند و حس ناامنی به آن‌ها دست می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ