تمامی پروازهای فردا در فرودگاه برلین در آلمان به دلیل اعتصاب گسترده کارکنان لغو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی پدافند هوایی با تأکید بر نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تأمین امنیت کشور، گفت: بر تمامی فعالیت‌های پروازی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در هر ارتفاعی نظارت و تسلط کامل داریم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یگان‌های شناور جدید در حوزه‌های سطحی و زیرسطحی، و یگان‌های پروازی به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شوند.
در پی سقوط‌های مرگبار اخیر، رئیس ستاد ارتش آمریکا به منظور آموزش بیشتر خلبان‌ها، دستور تعلیق تمام پروازها را تا اطلاع ثانوری صادر کرد.
تمامی پروازهای فردا در فرودگاه برلین در آلمان به دلیل اعتصاب گسترده کارکنان لغو شدند.
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
تمامی پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی به علت مه‌گرفتگی و کاهش دید با تاخیر انجام می‌شود.
«حسن خوشخو» توضیح داد: به دلیل تاخیرات مکرر شرکت هواپیمایی «آتا» در انجام پرواز‌های مسیر مشهد-عراق و بالعکس و به دنبال آن بروز نارضایتی گسترده در میان مسافران و همچنین عدم رعایت حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۱۶بهمن ماه به شرکت هواپیمایی آتا، مجوز صادره برای تمامی پرواز‌های آن شرکت از مبدا مشهد به مقصد عراق و بالعکس را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
اعتصاب گسترده کارکنان فرودگاه‌ پایتخت آلمان تمام پروازهای مسافری این فرودگاه را زمین‌گیر کرد.
اهواز - تمامی پروازهای فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز به علت مه گرفتگی شدید متوقف شد.
اهوز - به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام و برنده مدال طلای مستر المپیا ۲۰۲۲ با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند. وی در سال و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به کسب برنز شده بود. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.
اهواز - مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
حمله هکری به زیرساخت های رژیم صهیونیستی به نقص غیرعادی در سیستم های کامپیوتر مرکزی راه آهن ارژیم صهیونیستی و همچنین لغو تمامی پروازهای برنامه ریزی شده منجر شد.
شرکت خطوط هوایی عراق در بیانیه خود با عذر خواهی نسبت به تاخیر به وجود آمده در پروازها تاکید کرد، اختلال به وجود آمده که بر اثر حمله سایبری بوده تمامی سرورهای این شرکت را از کار انداخته و باعث این امر شد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تمام پروازها از ساعت ۲۴ امشب سی ام شهریورماه ۱۴۰۱ طبق ساعت درج شده در بلیت و ساعت رسمی کشور انجام خواهد شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پروازها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روزهای نخست جلوگیری خواهد شد.
مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: تمامی پرواز‌های ترکیه به ایران برقرار است و تعلیق پرواز‌های این مسیر به دلیل شیوع ویروس کرونا صحت ندارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آمریکا تمامی پروازهای خود به مقصد این رژیم را لغو کرد.
در بحبوحه افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا در تایوان، کره جنوبی اعلام کرد تمام پروازهای این کشور به تایوان را لغو کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ