پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با انتشار پوستری، آخرین حضور منصور پورحیدری روی نیمکت این تیم را گرامی داشت.
پدر تنیس روی میز ایران به دلیل آسیب دیدگی در بیمارستان بستری شد.
کریستوف گالتیه پس از یک فصل حضور روی نیمکت پاری سن ژرمن از این باشگاه فرانسوی اخراج شد.
برادر ۲۰ ساله مقتول به نام حامد که با پلیس تماس گرفته بود ضمن اعتراف به قتل خواهرش در بازجویی‌ها گفت: حدود یک سالی بود که خواهرم مهناز از شوهرش قهر کرده و به خانه پدری ام برگشته بود، اما از مدتی قبل به رفتار‌های او مشکوک شده بودم. به همین خاطر مخفیانه نرم افزاری روی تلفنش نصب کردم و متوجه شدم روابط نامناسبی دارد.
پدری به شایعات علاقه لوئیس انریکه و پی اس جی برای انتقال او به پاریس واکنش نشان داد و این اخبار را تکذیب کرد.
لوپاریزین از احتمال حضور سرمربی پورتو روی نیمکت پاری سن ژرمن خبر داد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که شایستگی این که برای فصل دوم هم روی نیمکت این تیم بنشیند را دارد.
سایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد لوئیس انریکه از بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت پاری سن ژرمن برخوردار است.
پدر مسن دیوید مویس، سرمربی وستهم، که برای تماشای بازی این تیم برابر آلکمار به ورزشگاه رفته بود هدف حمله هواداران تیم حریف قرار گرفت.
نوجوان پرتاب چکش ایران با وجود کسب دو طلای قهرمانی آسیا حمایت نمی‌شود و هزینه‌های تمرینی خود را به صورت شخصی پرداخت می‌کند.
خورخه هرناندو، مدافع اوساسونا، با تکل روی پدری یک گل را برای تیمش خرید.
آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، در میان شایعات مربوط به حضورش روی نیمکت پاری سن ژرمن به پاریس سفر کرد.
هادی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم پرسپولیس چند سالی است عهده‌دار هدایت تیم‌های پایه آکادمی کیا در لیگ برتر تهران است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تنها دو بازی فرصت دارد تا در صورت کسب نتایج مدنظر بتواند به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد پاری سن ژرمن جانشین کریستوف گالتیه را انتخاب کرده و مصمم است زین‌الدین زیدان را روی نیمکت تیمش ببیند.
روی پدرو پرز، مدیر ورزشی معجزه‌گری که در ۱.۵ سال توانست ۳۰۰ میلیون یورو سود برای بنفیکا داشته باشد.
تصویری از قهرمان این روزهای کرواسی منتشر شده که او را در حال تشویق تیم ملی کرواسی از روی سکوها نشان می‌دهد.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، پس از گلزنی کاسمیرو برابر سوئیس بلافاصله شادی‌اش را با پسرش تقسیم کرد.
اگر بخواهیم حضور یک هافبک بارسا در بازی امشب مقابل اینتر را قطعی بدانیم، او پدری است. ژاوی حساب ویژه‌ای روی این ستاره جوان باز کرده است.
پدر مهسا امینی به وجود کبودی روی پاهای دخترش اشاره کرد و با بیان اینکه از متولیان بیمارستان خواستم پزشک قانونی موضوع کبودی که روی پاهای ژینا وجود دارد را بررسی کنند، اذعان کرد: متاسفانه به این خواسته من پاسخ ندادند درخواست ما از مسئولان پیگیری است صدای ما را بشنوند.
بارسلونا در بازی خانگی مقابل وایادولید به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی و گلزنی پدری و سرخی روبرتو موفق شد حریف را با پیروزی 4-0 از پیش رو بردارد.
متهم گفت: مدتی است که به مصرف شیشه معتاد شده‌ام و زمانی که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می‌شوم. شب حادثه هم به‌خاطر موادی که مصرف کرده بودم دچار توهم و با پدر و مادرم درگیر شدم و در ادامه مقداری اسید که در خانه داشتم روی آن‌ها ریختم و از خانه فرار کردم. در پارک بودم که ناگهان مأموران پلیس را دیدم و آن‌ها دستگیرم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ