عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ضمن محکوم کردن این رویداد گفت که این حزب به تلاش برای انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ماه آینده ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
بنا به اعلام رسانه‌های ترکیه، گروهی از افراد ناشناس شب گذشته به سوی دفتر ارتباط انتخاباتی حزب حاکم عدالت و توسعه (AK Party) در باغچه لیولر کوکاسینان استانبول تیراندازی کردند.
گروهی از افراد مسلح دفتر انتخاباتی حزب عدالت و توسعه ترکیه در استانبول را هدف حمله قرار دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله ناجوانمردانه تروریستی به محل نشست خبرنگاران در دفتر خبرگزاری صدای افغان (آوا) و مرکز فرهنگی و اجتماعی تبیان در شهر مزار شریف افغانستان را به شدت محکوم کرد.
برای خودشان دم و دستگاه و دفتر و دستکی راه انداخته اند؛ آن‌ها که «گنده لات» هستند تعدادی نوچه دارند. نوچه‌ها هم نوپا‌ها را دور خود جمع کرده اند؛ جوانانی در بازه سنی ۱۸ تا ۲۲ سال که در سر سودای دیده شدن دارند و می‌خواهند سری در سر‌ها در بیاورند آن هم با شاخ و شانه‌کشیدن و شرارت و درگیری و شکستن شیشه و تخریب در و دیوار و اموال مردم!
به دنبال انتشار تصاویری از رفتار نامناسب فردی با یک زن در مقابل مدرسه‌ای در تهران، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری این موضوع خبر داد و اعلام کرد که فرد مذکور پلیس نبوده است.
منابع آگاه اعلام کردند که حمله سایبری، دفتر FBI در نیویورک را که یکی از بزرگترین و مشهورترین دفاتر پلیس فدرال آمریکا است، هدف قرار داد.
دفتر دادستانی شهر دوسلدورف آلمان عصر دیروز یکشنبه گفت دو مرد ایرانی به نام م. ج (۳۲ ساله) و برادرش ج. ج (۲۵ ساله) به زودی در مقابل قاضی قرار می‌گیرند تا دوباره به بازداشت موقت برگردند.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
دفتر دادستانی پاریس حمله هکری به وبگاه نشریه هتاک «شارلی ابدو» را تأیید کرد.
گفته میشود فرد حمله کننده ابتدا وارد دانشگاه شده و با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت دفتر این دانشگاه این فاجعه را به بار آورده است.
مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله ناموفق گروه هکری anonymous به سایت شهر فرودگاهی خبر داد.
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است. نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تهاجم که چند کوکتل مولوتف انداختند و بنر ورودی را آتش زدند. وی درباره این‌که آیا مشخص شده است این افراد چه کسانی بودند، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی پیگیر این موضوع هستند.
مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید اعمال تحریم‌ها علیه ایران کافی نیست و باید شرکت‌های ایرانی که پهپاد تولید می‌کنند هدف حمله واقع شوند.
پلیس انگلیس امروز اعلام کرد که حمله به مرکز جدید مهاجرت در شهر «دوور» با انگیزه «تروریستی» بوده است.
دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین در گفتگوی تلفنی امروز با اردوغان گفت که کی یف با حمایت غرب از کریدور غلات برای حمله به سواستوپل استفاده کرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و هدف از آن را تلاش مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای لطمه به امنیت و ثبات ایران توصیف کرد.
محسن شاهنواز رانج‌ها رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز درست یک روز پس از آنکه در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات این کشور در اسلام آباد مورد حمله قرار گرفت، علیه عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان شکایتی تنظیم کرد.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
رسانه‌های اوکراینی از احتمال اصابت موشک به دفتر «زلنسکی» در پی حمله هوایی ارتش روسیه به کی‌یف خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق به حمله به دفتر یک شبکه تلویزیونی واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ