تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با وجود وعده‌های قبلی، هنوز نیمی از قراردادهای تیم‌های پایه خود را پرداخت نکرده است.
هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار باز شدن درهای ورود به استادیوم آزادی هستند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هواداران دو تیم از صبح مقابل درهای ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانند وارد استادیوم بشوند.
تیم‌های هندبال الکاظمه و الکویت کویت به همراه نایب رئیس فدراسیون جهانی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا وارد ایران شدند.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
ورود سازمان بازرسی به همه قراردادهای تیم‌های دولتی
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس به عنوان اولین کاندیدا در انتخابات این رشته ثبت نام کرد.
با وجود این که مجوز حضور تماشاگران از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر صادر شده، اما دیدار این هفته فولاد و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
فدراسیون کشتی برای ورود تیم‌های برتر لیگ به مسابقات باشگاه‌های جهان حداقل بودجه در نظر گرفته است که تنها در صورت تضمین مالی مجوز شرکت به تیم‌ها داده خواهد شد.
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.
نخستین مسابقه تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی پس از دیدارهای هفته پانزدهم برگزار خواهد شد.
فدراسیون جهانی فوتبال زمان ورود تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ آبان وارد دوحه خواهد شد.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
گزارشگر دیدار تیم‌های استقلال و هوادار را به ورزشگاه راه ندادند.
پیمانکار در اقدامی عجیب در ورودی رختکن‌های ورزشگاه را قفل کرده تا اجازه استفاده از آن را به تیم‌های پایه پرسپولیس ندهد!
شایعات عجیبی در فضای مجازی به وجود آمده و بسیاری از طرفداران تیم‌های لیگ برتری مدعی شدند که پرسپولیس برای خرید دیاباته و لوکادیا مجموعا ۹۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اعلام مجموع قرارداد تیم‌های استقلال و پرسپولیس به جای رقم قراردادها، گفت: الزامی برای افشای رقم قراردادها وجود ندارد و اعلام مجموع آن کفایت می‌کند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ