معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موجودیت ظلم و استکبار رو به افول است و همه می‌بینند که برنده نهایی و بزرگ این میدان انقلاب اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل ناتو می‌گوید اگر اوکراین پایان جنگ و درگیری‌ها را اعلام کند به معنای پایان موجودیت اوکراین به عنوان یک ملت است و غرب باید همچنان به کمک‌های نظامی خود به کی‌یف ادامه دهد.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب، مسکو و پکن را «تهدیدی» علیه موجودیت و سلطه‌ خود می‌داند.
خبرها حاکی از آن است که یک گروه مقاومت جدید در کرانه باختری اعلام موجودیت کرده است.
روزنامه ایران نوشت: هیچ نظام سیاسی، موجودیت خود را به معرض رأی‌گیری دوباره نمی‌گذارد؛ این مسأله اساساً مسأله‌ای عجیب و نامتعارف است که از سوی برخی طرح می‌شود.
نائب‌ رئیس شورای امنیت ملی روسیه با طرح استدلال‌هایی عنوان کرد که موجودیت کشور اوکراین برای جهان مهم نیست.
وزیر تندرو رژیم صهیونیستی در جدیدترین موضع گیری فاشیستی خود، موجودیت فلسطینی ها را زیر سئوال برد.
وزیر تندرو رژیم صهیونیستی در جدیدترین موضع گیری فاشیستی خود، موجودیت فلسطینی ها را زیر سئوال برد.
اعتراضات گسترده در حالی امروز یکشنبه علیه کابینه نتانیاهو و طرحهایش شعله رو شده است که عملیات مجدو در اراضی اشغالی و اعلام موجودیت گرگهای تنها، ضربه مهلکی به این رژیم وارد کرده است.
سفارش جدید عربستان به شرکت بوئینگ پنجمین سفارش بزرگ خرید هواپیما در تاریخ این شرکت آمریکایی محسوب می‌شود. کاخ‌سفید ارزش سفارش خرید این ۷۸ فروند هواپیما را ۳۷ میلیارد دلار اعلام کرده است.
عضو هیئت عملی دانشگاه استانبول با اشاره به سیاست اشتباه اروپا در جنگ اوکراین می‌گوید بحران انرژی و اقتصادی موجودیت اتحادیه اروپا را تهدید می کند.
صدر اعظم آلمان مدعی شد که روسیه در حال حاضر تمایلی به برقراری صلح با اوکراین ندارد.
این روزها صهیونیستها در تکاپوی یافتن مکانی امن برای خود با توجه به بحران شدید در داخل این رژیم و تهدیدات امنیتی فزاینده علیه موجودیت آن هستند.
العبدلی با بیان اینکه تلاش‌هایی برای از بین بردن هویت حجاز در حال انجام است، افزود: هیچ اثری از خانه‌های پیامبر (ص) و اهل بیت، صحابه و مساجد ایشان باقی نمانده و همه با بهانه «بدعت» از بین رفته است.
یک نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، تاکید کرد: این رخداد نشان داد که منازعه موجودیتی با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و مخالفت با صهیونیست ها، نشانه مخالفت ملت ها با هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موجودیت رژیم صهیونیستی امنیتی است و این موجودیت در حال فروپاشی است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیاست و به حول قوه الهی اولین پیروزی انقلاب در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بارزانی‌ها هم بدانند که اگر موجودیت خود را می‌خواهند، باید تفکر تجزیه طلبی را کنار بگذارند، گروهک‌های تجزیه طلب ایرانی را طرد کنند و به جای وابسته بودن به بیگانگان دلبسته مردم باشند.
نامزد‌هایی که از دروغ بزرگ ترامپ در مورد به سرقت رفتن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیشین حمایت می‌کنند باعث ایجاد سردرگمی و تردید در مورد موجودیت و ماهیت دموکراسی امریکا در سال ۲۰۲۴ میلادی می‌شوند.
احمد غلامی نوشت: اعتراضات اخیر را می‌توان نوعی فعلیت‌بخشیدن به توان خود، برای ابراز وجود و موجودیت خود دانست. موجودیتی که در قوانین سلسله‌مراتبیِ نفی و انکار نمی‌گنجد.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
مانوئل فرناندز ستاره پرتغالی سپاهان اولین گل لیگ برتری خود را با یک ضربه سر تماشایی جشن گرفت.
مانوئل فرناندز ستاره پرتغالی سپاهان اولین گل لیگ برتری خود را با یک سر تماشایی جشن گرفت.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ