افشین پیروانی دقایقی پیش از آغاز دربی از مسئولان درخواست کرد تا بازسازی سکوهای استادیوم آزادی را هر چه سریع‌تر به پایان برسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید برای قهرمانی به ارومیه آمدیم و بازی به بازی جلو می‌رویم تا به هدفمان برسیم.
دیگر ستاره برزیلی الهلال در مراسم معارفه نیمار، رونمایی شد و از قهرمانی سخن گفت.
طرفداران تیم فوتبال تراکتور تبریز بالاخره با بازیکن پشیمان خود را بخشیدند.
هواداران منچستریونایتد در آستانه بازی با ولورهمپتون اعتراضات جدیدی را علیه گلیزرها برگزار کردند.
هواداران سپاهان به نحوه بلیط فروشی ذوب آهن برای دربی اصفهان اعتراض دارند.
توقف لیونل مسی پس از دیدن یک هوادار با پیراهن آرژانتین و کاپ جام جهانی
بعد از توقف دورتموند در دیدار امشب مقابل بوخوم، هواداران میزبان از اینکه بار دیگر بایرن مونیخ به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است، ابراز خوشحالی کردند.
استقلال برای رسیدن به صدر جدول البته به شرط توقف سپاهان، به دنبال سه امتیاز بازی با هوادار است تا با روحیه بالایی پای به دربی پایتخت بگذارد.
شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار، در دقیقه 88 از شکست برابر مس کرمان گریختند تا اولین امتیاز خود را پس از غلبه بر پرسپولیس به دست بیاورند. این تیم ده نفره شده بود ولی باز هم به تیم فانوس بدست کرمانی نباخت.
برخی هواداران تیم ملوان با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه با آلومینیوم اراک شدند.
اعضای تیم نساجی بعد از توقف استقلال در قائمشهر با هواداران خودی به شادی پرداختند.
هواداران هرتا برلین که برای تماشای دیدار تیم‌شان مقابل دورتموند به ورزشگاه خانگی این تیم رفته بودند با استفاده از وسایل دودزا باعث توقف چند دقیقه‌ای در جریان مسابقه شدند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
باشگاه ساسولو از هواداران میلان به دلیل حملات شدید به مهاجمش، دومینیک براردی، در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد و خواهان توقف این حملات شد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان چهاردهمین دیدار خود در لیگ برتر را با تساوی خانگی به پایان بردند.
رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال بر خلاف توقع هواداران در دیدار با صنعت نفت آبادان روی نیمکت نشست.
برگزارکنندگان یک جشن برای هواداران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر را به دلیل مصادف شدن با وقت نماز اجرای برنامه را متوقف کردند. یک کلیپ کوتاه نشان می‌دهد که یکی از برگزارکنندگان خطاب به جمعیت شرکت‌کنندگان در جشن می‌گوید: دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم، در واقع الان وقت نماز است، بنابراین توقف کرده و دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم.
استقلال با برتری مقابل هوادار و با استفاده از توقف سپاهان، رده دوم جدول را پس گرفت. جهش آلومینیوم اراک به رده پنجم ، عملکرد خارق‌العاده تیم رحمتی بود که نساجی رو به پیشرفت را با ۳گل در هم کوبید
دیدار امشب تولوز و مون‌پلیه در لیگ یک فرانسه به دلیل پرتاب گاز اشک‌آور توسط هواداران تیم مهمان با وقفه پانزده دقیقه‌ای مواجه شد.
تیم فوتبال تراکتور در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر برابر هوادار با نتیجه تساوی متوقف شد.
سرمربی نساجی با همان ادبیات خاص خود، به استقبال جدال با ملوان رفته و از هواداران قائمشهری خواست با حمایت ویژه‌شان در راستای اهداف این تیم برای موفقیت کمک کنند.
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.
شاید این ایده مورد علاقه توده هواداران فوتبال نباشد و اعتراض تماشاگران علیه سرمربی تیم را هم برانگیزد اما نکونام و فولاد با این روش توانستند مدعی عنوان قهرمانی را متوقف کنند.
تیم فوتبال استقلال در دیدار تدارکاتی برابر هوادار به نتیجه تساوی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ