عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حتمی شدن سرنوشت سیاه رژیم‌صهیونیستی در جریان هرگونه درگیری آتی با نیروهای مقاومت، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگرفتن جنگ داخلی در اراضی اشغالی بعد از تصویب لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو و همچنین قدرت نظامی روسیه در نبرد اوکراین، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
شبکه المنار از اقدام رژیم صهیونیستی در نصب دوربین‌های جاسوسی در بخش شمالی روستای مرزی «الغجر» لبنان خبر داد.
یک نماینده پارلمان لبنان به تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی میان سوریه و لبنان واکنش نشان داد.
رسانه‌های الجزایری از وجود یک نقشه اطلاعاتی که توسط رژیم صهیونیستی، فرانسه و مراکش برای ایجاد آشوب در ایالت‌های مختلف الجزایر آماده شده، خبر دادند.
رئیس رژیم‌صهیونیستی در دیدار با الهام علی‌اف رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان از «رابطه راهبردی» باکو- تل‌آویو سخن گفت!
یک روزنامه عبری زبان به چالش‌های پیش روی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به ویژه بعد از عملیات موفقیت آمیز نیروهای حزب الله در خاک فلسطین اشغالی اشاره کرد.
سفارت امارات در اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرد که مقامات این کشور از سران رژیم صهیونیستی برای شرکت در یک نشست در دبی دعوت به عمل آورده اند.
منابع عبری مدعی شدند که جلسه این هفته کابینه رژیم صهیونیستی قرار است در تونل‌های زیر دیوار براق و مسجدالاقصی برگزار شود.
رژیم صهیونیستی به نشست اخیر سران اتحادیه عرب در جده عربستان که برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر با مشارکت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برگزار شد، واکنش نشان داد.
سیاستمداران عراقی معتقدند که علت تقویت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، حمایت از رژیم صهیونیستی و استمرار انتقال نفت سوریه به اراضی اشغالی است.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی قبل از تجاوز اخیر خود به غزه کاملا با آمریکا هماهنگ بود و ما از اعراب انتظار داریم که واکنش‌های واقعی نشان دهند.
منابع عبری زبان از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی بعد از تجاوزات بامداد امروز به نوار غزه و ترور تنی چند از فرماندهان مقاومت فلسطین خبر دادند.
آماده‌باش ارتش رژیم‌صهیونیستی در پی حمله موشکی گسترده نیروهای مقاومت علیه اراضی اشغالی و لغو مانور نظامی صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه از جدیدترین تحولات نظامی بعد از شهادت «خضر عدنان» است.
اسرای فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی در پی شهادت خضر عدنان بعد از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خواهان تحصن شدند.
رئیسی در دیدار سفیران و کارداران کشورهای اسلامی گفت: هجوم به نمازگزاران و روزه‌داران در مسجدالاقصی و غزه محکوم است.
سخنگوی وزارت خارجه اردن در واکنش به درخواست تل‌آویو مبنی بر بیرون کردن نمازگزاران فلسطینی از مسجدالاقصی، به اسرائیل هشدار داد.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
رئیس پارلمان کویت از تمام جهانیان خواست برای رسوا کردن تجاوزات رژیم‌صهیونیستی در فلسطین وارد عمل شوند.
در سایه حملات رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه و تنش در قدس اشغالی، رسانه‌ها از استقرار ۲ هزار و ۳۰۰ تن از نیروهای پلیس این رژیم در قدس خبر دادند.
کارشناس سیاسی غرب آسیا گفت: پاسخ ایران باید به گونه‌ای باشد که چالش‌های رژیم صهیونیستی را تشدید کند و آن‌ را از بحران سیاسی داخلی خارج نکند.
کاردار پیشین ایران در عربستان گفت: ایران هیچگاه مخالف مذاکرات با عربستان سعودی و هیچ یک از کشورهای حوزه خلیج فارس نیست و حتی برای گفتگو در سطوح بالاتر با عربستان آمادگی دارد.
عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت که سیاست جنایتکارانه ترور نمی تواند از مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی جلوگیری نماید.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سوابق ورزشی در دنیا می توان به گونه ای از ظرفیت دیپلماسی ورزشی استفاده کرد که اساسا در مسابقات ورزشی ورزشکاران ایرانی با رژیم اشغالگر قدس در یک گروه قرار نگرفته و مسابقه ندهند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: شهید محمد طاهر زکارنه ثابت کرد که مقاومت تا زمان تحقق پیروزی نهایی و رهایی قدس از اشغال صهیونیستها، متوقف نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ