اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مستند «بی‌وتن‌ها» روایتی از مواجهه مستقیم با اعضای گروهک تروریستی منافقین در حاشیه دادگاه حمید نوری به کارگردانی حسین شمقدری است.
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
در این مستند روایتی از سفر سال گذشته آیت الله رئیسی به کشور عمان را مشاهده می‌کنید.
روایتی متفاوت از تحرکات جنبش‌های دانشجویی در ایران را در این مستند مشاهده می‌کنید.
روایتی چالشی و تازه از پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی در این مستند مشاهده می‌کنید.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون سازمان محیط زیست گفت: کالبدگشایی پیروز انجام شده و در صورت بروز خطای دامپزشکی برخورد می‌شود.
مستند «سلاح ایرانی» روایتی متفاوت از پیشرفت تجهیزات نظامی در داخل کشور که برای اولین بار این تصاویر منتشر شده است که در این فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
مستدی از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند «میدان دیپلماسی» متن و حاشیه سفر رئیس جمهور به نیویورک و مطالبه مجازات قاتلان سردار سلیمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گزارشی از توانمندی‌ها و صنایع دفاعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند «پرواز یک و بیست دقیقه»، روایتگر ناگفته‌هایی درباره سردار سلیمانی است که طی گفتگو‌هایی با خانواده، دوستان و همرزمان حاج قاسم، بخش‌هایی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بازگو می‌کند.
مستند به بهانه آزادی روایتی از اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند «زمین بازی»؛ روایتی از سیاست خارجی دولت سیزدهم و حضور رئیس‌جمهور در اجلاس سیکا - آستانه قزاقستان را مشاهده می‌نمایید.
مستند صفر تا صد که روند قدرت‌افزایی سپاه پاسداران در حوزه صنایع موشکی و پهپادی را بازخوانی کرده که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حمید نوری کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، برای رسیدگی به حل مشکلات فرزندش به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکهلم دستگیر شد.
مستندی از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آیا لوکا مودریچ واقعا بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کند؟ این سوالی است که شروع داستان روی پای خود ایستادن کرواسی خواهد بود.
تصاویر دوربین‌های مدار بسته زندان اوین از آشوب سارقین در مستند «شکست فرار» منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ