ریکاردو ساپینتو با یک تغییر مهم در خط حمله و حضور پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری، به مصاف پرسپولیس می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوساسونا که با تصمیم یوفا از حضور در لیگ کنفرانس اروپا محروم شده بود، امروز در تصمیمی تازه مجوز حضور در این رقابت ها را پیدا کرد.
طبق استاندارد‌های سوپراسپرت، یمرا دارای فضای داخلی لوکس شگفت انگیزی است. امکانات رفاهی مانند چهار صندلی گرم شونده، هشت جا لیوانی (که برخی از آن‌ها گرم و خنک می‌شوند)، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جلو و عقب، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، و شارژر بی‌سیم دستگاه‌های جلو و عقب وجود دارد.
با تصمیم کارلتو، فران گونزالس، گلر 2 متری جوانان رئال، قرار است از فصل بعد با تیم اول تمرین کند.
کادرفنی تیم ملی بعد از بررسی شرایط تصمیم دارد از یک کشتی گیر 97 کیلویی برای جانشینی احتمالی کامران قاسمپور استفاده کند.
به نظر می‌رسید سایه هم را با تیر می‌زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، در جشن جشنی که بازیکنان بارسلونا برای قهرمانی ترتیب داده بودند حضور یافت.
سرمربی ایرانی و جدید تیم ملی، اولین لیست خود را در حالی ارائه داد که اسم علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، حسین حسینی و حسین پورحمیدی به عنوان ۴ دروازه بان ایران در آن دیده می شد.
بارسلونا نیمه نخست بازی با اتلتیکو را به لطف گل دقیقه 44 فران تورس برنده به رختکن رفت. تورس سورپرایز بزرگ ترکیب یازده نفره بارسا در این بازی بود.
میلانو با پیروزی برابر لوبه یک گام دیگر به حضور در فینال سری آ نزدیک شد.
علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفر‌ها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کار‌های بسیار بیشتری انجام دهد.
گزارشی جدید می‌گوید کوپرتینویی‌ها در فرایند توسعه سیستم‌عامل iOS ۱۷، تغییر استراتژی داده‌اند و چند ویژگی جذاب را به آن اضافه خواهند کرد.
امین اسماعیل نژاد فصل آینده برای یک باشگاه بزرگ اروپایی به میدان خواهد رفت.
به همراه هم وضعیت آب‌وهوایی شهر‌های بزرگ ایران طی ۲۴ ساعت آینده (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) را می‌بینیم.
مترجم گوگل یکی از محبوب‌ترین ابزار‌ها در زمینه خود به شمار می‌رود که می‌توان از آن در شرایط مختلفی مثل مسافرت در سایر کشورها، استفاده نمود. از جمله قابلیت‌های مهم آن می‌توان به ترجمه همزمان مکالمات و توانایی تشخیص خودکار متن موجود در عکس‌ها اشاره نمود. البته بسیاری از ویژگی‌های کاربردی آن مثل مورد دوم، در انحصار اپلیکیشن موبایل بوده؛ امری که نارضایتی کاربران نسخه تحت مرورگر را در پی داشته است.
نیان الکترونیک خراسان در مسابقه دور برگشت مرحله پلی‌آف با شکست سه بر صفر پیکان تهران انتقام دور رفت را گرفت.
عارف غلامی از جمله مدافعان تیم استقلال است که در روزهای اخیر به علت مصدومیت همچنان دور از میادین مشغول انجام تمرینات اختصاصی بوده است.
استقلال با چند تغییر مهم نسبت به بازی های گذشته، از جمله نیمکت نشینی قایدی، دربی حساس برابر پرسپولیس را برگزار خواهد کرد.
شنیده‌ها از تغییرات بزرگ در ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با انگلیس حکایت دارد.
ایوان راکیتیچ معتقد است در این جام جهانی اتفاقاتی عجیب رخ خواهد داد و باید منتظر سورپرایز بزرگی باشیم.
لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر در حالی اعلام شد که نام روزبه چشمی در لیست نهایی به جای میلاد سرلک یک سورپرایز بزرگ از سوی مرد پرتغالی به حساب می‌آمد.
کارلوس کی‌روش قبل از جام های 2014 و 2018 با خط زدن چند ستاره خبرساز شد؛ آیا اینبار هم او برای طرفداران فوتبال سورپرایز دارد؟
اگر اتفاق خاصی نیفتد، عیسی آل کثیر می‌تواند از هفته دوازدهم و در دربی حساس پایتخت تیمش را برابر استقلال همراهی کند.
محمدجواد معنوی‌نژاد در تمرینات تیم ملی والیبال بسیار آماده نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ