سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط ورزشگاه آزادی قبل از دربی شماره 100 گلایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه‌های عمرانی و آبرسانی به دو روستای در شهرستان میانه آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول به بهره‌برداری رسید.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری دو شهر بندر لنگه و بندر کنگ خبر داد.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از ایجاد دو بندر شیلاتی در استان خبر داد و گفت: طرح مگا پروژه بندر مزرعه در گیلان اجرا می‌شود.
باشگاه بارسلونا از طریق ژرژ مندس در تلاش است تا قرارداد دو ستاره جوان خود را نهایی کند.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
اجرای نخستین پروژه تولید مواد اولیه شیر خشک اطفال در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در دو فاز، کشور را ۱۰۰ درصد از واردات این مواد بی‌نیاز می‌کند و صرفه‌جویی ارزی به همراه خواهد داشت.
بلاتکلیفی دو دهه‌ای پروژه ریلی رشت - آستارا، حجم زیادی از جریان سازی اقتصادی و تجاری اوراسیا در این مسیر را سرگردان کرده و حال باید منتظر بود و دید این پروژه با حضور روسها به سرانجام می رسد؟
ژروم روتن، ستاره سابق پی‌اس‌جی، می‌گوید اولویت پاری سن ژرمن در تابستان امسال به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن و برناردو سیلوا است.
نائب رئیس اتاق ایران و روسیه ضمن اشاره به بهبود روابط بانکی دو کشور، گفت: آذربایجان نمی تواند در پروژه رشت- آستارا کارشکنی کند از سویی دیگر این کشور خود نیازمند این مسیر است.
قریب به دو دهه است که خط ریلی شلمچه- بصره مطرح شده تا حمل و نقل زائران عتبات تسهیل شود؛ در نهایت روز گذشته تفاهمنمه عملیاتی شدن این پروژه به امضا رسید.
تربت حیدریه ـ همزمان با آغاز هفته معلم دو پروژه ورزشی شامل چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده به مساحت هزار و ۷۵۰ متر مربع متعلق به فضای ورزشی آموزش و پرورش تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان، گفت: قرار است در این سفر پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی دو کوهه با هدف تامین بخشی از تقاضای شبکه سراسری برق افتتاح شود.
اجرای دو پروژه بزرگ برای انتقال بحران به جای دیگر!
رشت - معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۲ پروژه کلان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: دو طرح راه آهن رشت - کاسپین و تکمیل آزادراه رشت - قزوین جزو ۱۲ پروژه افتتاحی است.
پروژه نوسازی ورزشگاه اولدترافورد با توجه به تغییرات مالکیتی احتمالی یونایتد فعلا متوقف شده است.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از نظرسنجی از مردم در خصوص دو هزار پروژه تهران خبر داد.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر نیرو به همکاری این وزارتخانه برای تسریع در پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب وکارها تاکید شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب قهرمانی شب گذشته، دوباره پرافتخارترین تیم جام بین قاره‌ای شد.
مدیر پروژه رصدخانه ملی ایران با بیان اینکه به تازگی تصاویری با تلسکوپ ملی به ثبت رساندیم گفت: این تصاویر با تصاویر هابل از روی زمین برابری می‌کند.
تراکتور دوران مالکیت زنوزی وارد سومین مرحله خود شده است؛ ترکیبی موفق از دو مرحله قبلی.
پروژه استادیوم جدید دو باشگاه میلان و اینتر وارد مرحله‌ای جدید شد و شورای شهر میلان موافقت خود را با شروع عملیات ساخت و ساز اعلام کرد.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تعریف پروژه های مشترک فناورانه بین دو کشور ایران و ازبکستان خبر داد.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: در آخرین روز هفته دولت دو پروژه مهم طرح بندی و بهسازی میدان بسیج و مجموعه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: پروژه جدید تامین آب همدان تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد و شایعات آلوده بودن آن صحت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ