یوفا ویدیوی جنجالی را که روی توییتر خود گذاشته و در آن از تکل پرحاشیه رافائل لیائو تمجید کرده بود، حذف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوفا در حکمی جدید، اعلام کرد که برای اوساسونا محرومیت از حضور در رقابت های اروپایی از فصل 26-2025 در نظر گرفته است.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
یوفا بر خلاف موضع قبلی‌اش اعلام کرد باشگاه‌هایی که مالکیت‌ مشترک دارند فصل آینده اجازه حضور همزمان در یک رقابت اروپایی را خواهند داشت.
رئیس یوفا، پس از گلایه‌های فرانکی دی‌یونگ، این موضوع را که یوفا با شلوغ‌تر کردن تقویم فوتبالی به دنبال پول بیشتر است رد کرد.
یوفا از اظهار نظر نسبت به اعتراض تماشاگران فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر استانبول خودداری کرده است.
الکساندر چفرین، رییس یوفا، از آنتونی تیلور دعوت کرد که به همراه خانواده‌اش برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی استانبول شود.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل رفتارش پس از بازی با سویا با محرومیت سنگینی از سوی یوفا مواجه می‌شود.
شیمون مارسینیاک لهستانی فینال جام جهانی را در ماه دسامبر قضاوت کرد و برای فینال آتی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد اما به دلیل مشارکت در یک رویداد سیاسی مورد بازجویی قرار گرفت.
یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
یوفا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که فینال لیگ قهرمانان فصل جاری طبق برنامه قبلی در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد.
روز گذشته در حضور مهدی مهدوی‌کیا و چند اسطوره فوتبال دنیا، موارد مشکوک خطای هند در یوفا بررسی شد.
یوفا تصمیم دارد هرچه سریعتر تکلیف پرونده‌های بزرگ بارسلونا و یوونتوس را مشخص کند.
یوفا می‌گوید با ایده برگزاری بعضی از مسابقات چمپیونزلیگ در آمریکا مخالفتی ندارد و در آینده ممکن است شاهد به واقعیت تبدیل شدن این ایده باشیم.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
پس از صعود لیگ هلند در رنکینگ جدید یوفا و بالاتر از لیگ پرتغال که باعث خواهد شد هلندی‌ها یک سهمیه اضافی در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا داشته باشند، آن‌ها با یک ویدیوی جالب آن را جشن گرفتند.
برخورد مهدی قایدی با مدافع نساجی یک بار دیگر مورد نقد موشکافانه کارشناسی قرار گرفته است.
خیل مانسانو، داور معروف اسپانیایی، چهارشنبه شب بازی نمایندگان آلمان و انگلیس را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سوت خواهد زد.
رسانه‌های اروپایی اعلام کردند یوفا با بازگشت تیمهای فوتبال روسیه به رقابتهای اروپایی مخالفت خواهد کرد و محرومیت تیمهای روس از حضور در اروپا ادامه خواهد داشت.
اظهارات دینو باجو، هافبک سابق تیم ملی ایتالیا، بار دیگر توجه بسیاری را به ویدیوی جنجالی فابیو کاناوارو جلب کرد.
لالیگا بارسلونا را در قضیه انتقال آندریاس کریستنسن به خاطر نقض فرپلی مالی جریمه مالی کرده بود ولی یوفا امروز این جریمه را باطل کرد.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، قصد دارد شخصا با رئیس یوفا تماس بگیرد و در مورد عملکرد جنجالی پل فن‌بوکل، کمک داور ویدیویی بازی بارسا و اینتر، صحبت کند.
یوفا در آستانه دیدار آینتراخت فرانکفورت و مارسی برای هواداران تیم آلمانی دستورالعمل‌ سخت‌گیرانه‌ای صادر کرد تا از ایجاد درگیری در شهر مارسی جلوگیری کند.
یوفا ۸ باشگاه متخلف اروپایی را نقره‌داغ کرد
یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسلونا و چند باشگاه دیگر در فصل 21-2020 انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ