هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به سمت یکدیگر اشیا پرتاب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری دانشگر و صفا هادی در دیدار سپاهان و تراکتور در دقیقه 45+5 درگیری شدید دانشگر و صفا هادی که برای هر دو بازیکن کارت زرد به همراه داشت. سپاهان 2 - تراکتور 0
در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان سطح دو کشور که در بجنورد در حال برگزاری است بین دو تیم این مسابقات درگیری شدیدی رخ داد
در لیگ استانی اردبیل، پس از اعتراض مربی، داور اقدام به اخراج او می‌کند که در نتیجه تیم داوری با کادرفنی تیم وارد درگیری فیزیکی می‌شود.
درگیری و ضرب و شتم هواداران آرسنال و منچستر یونایتد
درگیری هانی‌کُرده از افراد سابقه‌دار با هواداران استقلال در حاشیۀ تمرین امروز این تیم که در حال شعار دادن علیه مدیریت باشگاه بودند.
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
درگیری شدید و باورنکردنی ساپینتو با هواداران پرسپولیس در کنار زمین بعد از اخراج از زمین
دقیقه ۶۸ درگیری بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس پس از مشاجره لفظی بین چشمی و ترابی
گل اول پرسپولیس و درگیری در جایگاه خبرنگاران
کریستیانو رونالدو پس از بازی مقابل الشباب کار عجیبی کرد.
در شرایطی که هنوز چند ساعت تا آغاز بازی نساجی و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر باقی مانده، سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر پر شده است. این موضوع باعث شده درگیری‌هایی هم بین هواداران دو تیم به وجو بیاید.
درگیری لفظی رئیس کمیته داوران با کارشناس داوری بر سر صحنه جنجالیِ دربی خبرساز شده است.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
پلیس مادرید در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال پرو با اعضای این تیم درگیر شد.
در یک مسابقه در همدان بین دو تیم در دقیقه پایانی بازی کادر فنی و هواداران با چاقو و قمه به سمت هم حمله ور شدند.
دو ستاره سابق پرسپولیس در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با یگدیگر درگیر شدند.
درگیری در بازی هوادار تهران - مس کرمان
محمود فکری خطاب به نیمکت آبی‌ها: برو بشین جادوگر!
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
هواداران فوتبال ولز و انگلیس در تنریف در یک درگیری خیابانی وحشیانه به جان هم افتادند. دو تیم ولز و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران همگروه هستند. یک برد یا یک تساوی برای انگلیس برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است در حالی که ولز باید انگلیس را شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی بین آمریکا و ایران باشد.
شب گذشته درگیری خونینی میان تنی چند از هواداران انگلیس و ایالات متحده آمریکا رخ داد.
در جریان و در پایان دیدار تیم‌های چلسی و تاتنهام، توماس توخل و آنتونیو کونته سرمربیان دو تیم به شدت درگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ