اتفاقات رخ داده بین حسین وفایی و رونی سالیوان همچنان در راس اخبار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتر برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجالی شد.
با دوری طولانی مدت کوین دی‌بروینه از میادین، منچسترسیتی باید جانشینی برای او پیدا کند.
بارسلونا اعلام کرد فران تورس فصل آینده با پیراهن شماره 7 این تیم به میدان خواهد رفت. تورس به آرزوی خود رسید و پیراهن الگوی محبوبش را به دست آورد.
سایت footballfancast با اعلام اینکه مهدی طارمی آرزوی بازی در انگلیس را در سر دارد از او به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر آسیا یاد کرد.
مدافع چپ سپاهان امیدوار است هم‌تیمی او هرچه زودتر بهبود پیدا کند.
هافبک باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش امسال روزهای بهتری را سپری می کند؛ او امیدوار است بتواند به پیراهن تیم ملی برسد.
در شرایطی که هواداران فوتبال منتظر تصمیم نهایی محمدحسین کنعانی برای فصل آینده هستند، او در گفتگو با آنتن درباره پیشنهادات خود صحبت کرده است.
این عکس جلال طالبی، سرمربی سابق تیم ملی ایران، او را در اوج جوانی نشان می‌دهد.
سرمربی جدید ذوب‌آهن برای هم‌تای خود در استقلال آرزوی موفقیت کرد.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
مهدی رجب‌زاده پس از ناکامی تیمش در راهیابی به مسابقات لیگ برتر با انتشار یک استوری از زحمات افرادی که به او و فجر کمک کردند، تشکر کرد.
باشگاه النصر اعلام کرد که آرزوی کودک سرطانی را برآورده می کند و کریستیانو رونالدو به دیدار او می رود.
دیلتا لئوتا، همسر لوریس کاریوس، پیش از این دیدار فینال برابر منچستریونایتد سعی کرد به او روحیه بدهد و برایش آرزوی موفقیت کرد.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
مالک زئوس گفت که او همیشه آرزوی داشتن یک گریت دین دانمارکی به نام زئوس را داشته است تا اینکه برادرش زئوس را به او کادو می‌دهد. اگرچه در ابتدا از اندازه بزرگ او عصبی بود، اما خیلی زود عاشق او شد.
رایان تفضلی، مدافع میانی سابق پیتربورو یونایتد، پس از گلزنی در پیروزی 3-0 وایکام واندررز در روز سال نو در ورزشگاه وستون هومز، برای باشگاه قدیمی خود آرزوی موفقیت کرد.
بیماری پله و وضعیت کنونی او باعث شد تا روماریو سالها کدورت خود با این اسطوره را کنار بگذارد.
روبرت لواندوفسکی گفت که او هم مثل هر مهاجمی در دنیا آرزو دارد روزی کنار لیونل مسی بازی کند.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
آریون ابراهیموویچ، پدیده جوانی که در آلمان از او به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبالی یاد می‌شود قصد دارد بایرن مونیخ را ترک کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داور مسابقه با نساجی باید برای او بیشتر احترام قائل می‌شد، گفت: کارلوس کی‌روش مربی من بوده و برایش در تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.
پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.
این باشگاه اماراتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: تیم فوتبال شباب الاهلی قرارداد خود را با توماس اولسن مهاجم نروژی پایان داد و برای او در مقصد بعدی آرزوی موفقیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ