نیکولای پسکوف گفت: من این را وظیفه خود می‌دانستم. باید شرکت می‌کردم. باید به تمام کسانی که در آنجا (جبهه روسیه در اوکراین) حاضر هستند، کمک می‌کردم. نمی‌توانستم بنشینم و ببینم که دوستانم و دیگر مردم به جنگ می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: حسین هدایتی فرزند علی اکبر از سال ۹۷ با عنوان اخلال در نظام اقتصادی کلان و پولی و خیانت در امانت به زندان رفته و به ۱۲ سال حبس و شلاق تعزیری و رد مال به میزان ۴۸۰ میلیاردتومان و انفصال از خدمت محکوم شده و پایان حبس او ۱۴۰۸ است و مشارالیه در ندامتگاه تهران بزرگ است.
سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب اسلامی حضور یافت.
حضور سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.
سخنگوی ارتش چین از افزایش سطح آماده‌باش این نیروها درپی رصد یک فروند هواپیمای نظامی آمریکایی بر فراز تنگه تایوان خبر داد.
به گفته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۱۱ فروند هواپیما جهت انتقال زائران در نظر گرفته شده و معاونت‌های بازرگانی، مهندسی و تعمیرات و سایر قسمت‌ها با جدیت و همت‌حداکثری در حال آماده‌سازی ناوگان برای انجام بهترین و ایمن‌ترین خدمات برای انتقال حجاج هستند.
سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران مادران خانه دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.
سخنگوی ارتش مصر امروز از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی هنگام پرواز آموزشی خبر داد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کنفرانس امنیتی مونیخ به‌نام امنیت ولی به کام جنگ و جنگ‌طلبان تشکیل شده است.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از ارسال ۲ فروند هواپیمای حامل تجهیزات امدادی به مناطق زلزله زده در ترکیه خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم ۲۳۰ نظامی اوکراینی و سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ و پنج پهپاد اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم ۲۳۰ نظامی اوکراینی و سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ و پنج پهپاد اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: توسل آمریکایی‌ها و غربی‌ها به فرزند دیکتاتور مخلوع ایران و گروهک تروریستی منافقین، نشانه اوج حقارت، استیصال و درماندگی آنها است.
سخنگوی وزارت دفاع دفاع روسیه از سرنگونی دو جنگنده و یک بالگرد اوکراین در محور دونتسک و پیشروی نیروهای روسیه در این محور خبر داد.
سخنگوی شرکت لوکهیدمارتین از سقوط یک فروند جنگنده اف-۳۵ آمریکا در پایگاهی هوایی در ایالت تگزاس خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد: یک فروند بالگرد رزمی و ۳ پهپاد اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته سرنگون شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تانزانیا که به جان باختن ١٩ نفر منجر شد، مراتب تأسف و تأثر کشورمان از وقوع این سانحه هوایی را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در پاکستان که منجر به جان باختن تعدادی از پرسنل ارتش این کشور شد، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی فرمانداری اودسا مدعی شده است که در روز‌های گذشته ارتش روسیه در حملات به این ناحیه حداقل از پنج فروند پهپاد ایرانی مدل «شاهد ۱۳۶» استفاده کرده است.
سخنگوی دولت از تصویب آیین‌نامه اجرایی تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر از سوی هیئت وزیران خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نبوغ سلمان آن فرزند بزرگ ایران زمین در حفاظت از کیان اسلام، همچنان در رگ و خون فرزندان رشید این سرزمین کهن می‌جوشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ