حساسیت دربی تهران آنقدر بالاست که‌ جنگ فیزیکی و البته دوئل‌های تن به تن را افزایش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل مهدی از جرایم سنگین برای تیم‌هایی که از حضور در زمین مسابقه انصراف بدهند خبر داد.
رقابت برای تصدی ریاست ناتو در دور بعدی در حال داغ شدن است. اما این مسابقه و رقابت عمدتاً در پس پرده رخ می‌دهد و هنوز هیچ نشانه‌ای از فرد برنده وجود ندارد.
مس رفسنجان برای هفتمین بازی در هشت مسابقه با حضور یک مدافع خود هیچ گلی دریافت نکرد.
انتشار خبر به هوش آمدن عبدالحق نوری که در جریان یک مسابقه فوتبال در سال 2017 به کما رفته بود، واکنش پدر این بازیکن را در پی داشت.
استقلال در 8 بازی انجام داده در دور برگشت هیچ مسابقه ای را بدون گل به پایان نبرده است!
شاگردان ژوزه مورایس و سید مهدی رحمتی در هشت مسابقه دور برگشت لیگ برتر هیچ باختی نداشتند.
سرمربی تراکتور پس از شکست برابر پرسپولیس گفت به بازیکنانش بابت تلاشی که در این مسابقه داشتند، افتخار می‌کند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در شرایطی علی بای را به عنوان داور مسابقه گل‌گهر و پیکان انتخاب کرده که او طی 9 هفته گذشته هیچ سوتی نزده است.
تیم ملی آمریکا در دو مسابقه پس از جام جهانی ۲۰۲۲ هیچ بردی به دست نیاورده است.
سرپرست آلومینیوم پس از دیدار با هوادار، به انتقاد از عملکرد داور این مسابقه پرداخت.
سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان برای دومین مرتبه در لیگ سیزدهم فرصت بازی پیدا کرد و این مسابقه را هم مانند قبلی با کلین شیت تمام کرد.
بازیکنان اروگوئه پس از پایان بازی با غنا حسابی به داور مسابقه اعتراض می‌کردند اما هیچ چیز برای آنها قابل تغییر نبود.
. نه نتیجه این مسابقه و نه ترکیب کی‌روش هیچ نکته‌ای عاید خبرنگاران داخلی و کادرفنی تیم‌های رقیب در جام‌جهانی قطر نکرد. امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا...
تیم مهدی رحمتی در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در 6 مسابقه متوالی، گلی را دریافت نکرده است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
مهدی جلوه، مدافع تیم ملی والیبال ایران می‌گوید شانس برزیل و کشورمان در مسابقه امشب برابر است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست.
در مسابقه دیدنی میان فولاد و مس رفسنجان که با حواشی پرتعدادی همراه بود، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در مسابقه دیدنی میان فولاد و مس رفسنجان که با حواشی پرتعدادی همراه بود، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در مسابقه دیدنی میان فولاد و مس رفسنجان که با حواشی پرتعدادی همراه بود، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در هفته چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از خانم‌هایی که بلیت الکترونیکی تهیه نکرده بودند حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شدند اما دیگر تحت هیچ شرایطی این اتفاق تکرار نمی شود.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
حضرت محمد (ص) فرمود: «همانا بهشت تزیین و آراسته مى‌‏شود از سالى به سال دیگر به خاطر ورود به ماه رمضان.» و امام حسین فرمود: «درود بر تو اى ماهى كه هیچ ماهى با تو مسابقه و رقابت ندارد».
حضرت محمد (ص) فرمود: «همانا بهشت تزیین و آراسته مى‌‏شود از سالى به سال دیگر به خاطر ورود به ماه رمضان.» و امام حسین فرمود: «درود بر تو اى ماهى که هیچ ماهى با تو مسابقه و رقابت ندارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ