معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولویت ساخت روستاهای فرسوده کشور در سال ۱۴۰۲ خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از نمایندگان در نامه به هیئت رئیسه مجلس خواستار در اولویت بررسی قرار گرفتن لایحه کاهش ساعت کار هفتگی کارکنان اداری و افزایش تعطیلات آخر هفته شدند.
جمعی از نمایندگان در نامه به هیئت رئیسه مجلس خواستار در اولویت بررسی قرار گرفتن لایحه کاهش ساعت کار هفتگی کارکنان اداری شدند.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: سالن سینمایی شهرستان جاسک برای مردم عزیز منطقه ساخته شده و اولویت آن برای مردم است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟
در ایام نوروزی اتفاقات خوب و مهمی در بخش راه و مسکن کشور رخ داد که در این گزارش آن را بررسی می کنیم.
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نمایندگان مجلس به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند اراضی در مالکیت خود را با اولویت سکونتگاه‌های غیررسمی که قبل از سال ۱۳۹۴ به تصرف اشخاص درآمده، به مالکان اعیانی واگذار کند.
مراسم افتتاح طرح های توسعه ای کارگاه ساخت رنگ، ربات برش لیزری سنسور BSD، سیمولاتور داشبورد و تولید قطعات فضای داخلی و خارجی خودروهای اطلس و آریا در شرکت پلاسکو کار سایپا برگزار شد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۴۲۲ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در اولویت اول برای ارتقا قرار دارند و باید به بزرگراه تبدیل شوند.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت اقتصادی و دلار ۴۴ هزار تومانی و تورم ۶۰ درصدی، باید مشکلات مردم در اولویت مجلس باشد، نه اصلاح قانون انتخابات.
احداث جایگاه سوخت در منطقه ۶ تهران با اولویت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در نقاط تعیین شده با دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران به تصویب رسید.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در این شهرک‌ها ساخت واحدهایی با طبقات کم در اولویت است
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ مدرسه را با اولویت جایگزینی مدارس کانکسی در دست ساخت دارد.
کردی گفت: امیدواریم نیازی به مازوت سوزی پیدا نکنیم و یا در حداقل خود اتفاق بیافتد به گونه‌ای که هم برق مصرفی کشور تأمین شود و هم مازوت سوزی در آخرین اولویت مصرف سوخت قرار بگیرد.
سرمربی تیم جوانان ایران اعلام کرد از حالا تمرکز ا‌و و شاگردانش برای کسب موفقیت در گروه سختی است که در آن حضور دارند.
ساکنان نوار غزه در تلاش برای یافتن قبر‌هایی برای دفن مردگان خود هستند. جنگ‌های مکرر تقاضا برای مسکن جدید و اسکان مجدد بی‌خانمان‌ها را افزایش داده است. بنابراین، ساخت قبرستان دیگر اولویت ندارد.
اردبیل-معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل گفت: انتظار داریم مسئولان آذربایجان شرقی تکمیل ادامه مسیر پروژه کریق-آرموداق را در حوزه استحفاظی این استان در اولویت برنامه کاری قرار دهند.
معاون شهردار تهران گفت: امروزه اولویت مدیریت شهری، توسعه و انجام پروژه‌های کلان مثل ساخت بزرگراه یا تونل نیست، بلکه نگهداشت شهر و به‌کارگیری پروژه‌های کوچک‌ مقیاس اما اثرگذار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ