تماشاگران شهرآورد بزرگ پایتخت تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه معلم قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال قطر از شور و شوق هواداران ارومیه‌ای سورپرایز شده است.
نساجی و الخلیج عربستان با حضور مهمانان ویژه و سرمربیان ملی در کاراتپه مقابل هم قرار گرفتند.
دیدار فینال لیگ برتر هندبال در شرایطی با قهرمانی سپاهان به پایان رسید که جنجال تماشاگران این تیم و هواداران شاملی این مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد.
در بازی استقلال – تراکتور تماشاگران تیم میهمان خیلی بیشتر از میزبان بود. هر چند پیش از سوت پایان بازی خیلی از آنها به سبب نتیجه ای که در بازی رقم خورد، استادیوم را ترک کردند.
یحیی گل‌محمدی بیش از صد بازی بدون حضور تماشاگران تیمش را هدایت کرد.
سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران صادر کرد.
تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
تمرین با تماشاگر امروز تراکتور تحت تاثیر بازی پرسپولیس و همچنین اقدام جالب صفا هادی برگزار شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم
تماشاگران تقلبی بازی پرسپولیس پشت شیشه!
سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هفته بعدی لیگ برتر با رعایت چند مصوبه، با حضور تماشاگران برگزار می شود.
با پیگیری‌ها و مذاکرات فدراسیون والیبال، باشگاه‌ها می‌توانند با مجوز شورای تامین و ستاد کرونای استان خود حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت سالن برای حضور تماشاگران استفاده کنند.
هواداران شارلروا یک‌صدا علیه رئیس ایرانی این باشگاه شعار سر دادند و بازی مقابل میشلن را متوقف کردند.
تماشاگران بدون بلیت جام جهانی در قطر
روز گذشته و در رقابت های لیگ برتر کشتی، انبوه سازان هوتن در دو دیدار رفت و برگشت در استادیوم امامعلی حبیبی و در مقابل هواداران، تیم نیروی زمینی را شکست داد. نکته جالب حضور هواداران خردسال این تیم و تشویق آنها بود.
به نظر می‌رسد شرایط بغرنج اقتصادی و اجتماعی باعث شده که ایرانیان زیادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی اقدام به خرید بلیت نکنند.
راجر ده‌سا، الکساندر لوپز و میکاییل موریرا سه تن از مربیان تیم ملی فوتبال روز یکشنبه (فردا) دیدارتیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک نظاره خواهند کرد.
اقتصاد ژاپن به کدام سو می رود؟
این اثر به عنوان دنباله‌ای تاثیرگذار بر یک فیلم، با درامی پرتعلیق با وجود آنکه فرجام روایتش برای تماشاگر غیرمنتظره نیست و یک شگفتی را در انتها ندارد؛ اما یک اثر علمی تخیلی نئونوار کار می‌کند، هرچند شاید طرفداران این سبک فیلم‌ها را آنچنان که باید تحت تاثیر قرار ندهد...
ساخته رابرت بنتون یکی از مهم‌ترین درام‌ها با مضمون طلاق است که پس از چندین دهه همچنان سرپا ایستاده و تماشاگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اثری فراتر از آنچه انتظار می‌رفت که سکوی پرتاب همه آنهایی شد که در تولیدش به نحوی مشارکت داشتند.
ساخته استفن فریرز داستانی بسیار اثرگذار دارد که هر تماشاگری را تحت تاثیر قرار می‌دهد و روایتی تلخ و برخلاف رویه مرسوم در فیلم‌های هالیوودی دارد و شاید به همین دلیل بینندگان این اثر کارگاهی گره خورده با یک تراژدی تاریخی را ستوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ