رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد اگر در انتخابات پیروز شود می‌تواند به راحتی به جنگ اوکراین پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام یک بار دیگر روی مطالبه اش از مدیران استقلال یعنی جذب مهاجم خارجی تأکید کرد.
آقای خاتمی [رئیس‌جمهور]، در این جلسه، برای جبران اظهاراتی که در مورد اشکالات رسیدگی به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای شده بود، صحبت کوتاهی کرد. بعضی‌ها آماده شده بودند که اگر اظهارات ایشان نامناسب باشد، مقابله کنند که چنین نشد.
مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس و عضو مدیریتی نزدیک قرمزها به حمیدرضا سجادی، برای اولین بار خواستار تخصیص بودجه دولتی به این باشگاه شد.
اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
روزنامه کیهان نوشت: اگر واقعا دوره هشت ساله خاتمی شکوفایی اقتصاد و سیاست و فرهنگ بود، مردم نباید با این صراحت و جدیت از آن‌ها عبور می‌کردند؛ اگر هم گفته شود مردم کم‌تجربه بودند، طبعا باید چهار سال بعد در سال ۱۳۸۸، به نامزد اصلاح‌طلبان رای می‌دادند که در مقابل ۲۴/۵ میلیون رای احمدی‌نژاد، ۱۳ میلیون رای به دست آورد.
وزیر خارجه سابق آمریکا و از نامزدهای پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد اگر رئیس‌جمهور پیشین این کشور دوباره انتخاب شود، اوکراین و دموکراسی در آمریکا پایان می‌یابد.
اگر دولت افغانستان پاسخ مثبت به اخطار رئیس‌جمهور ندهد و نظر ایران را تامین نکند، عکس‌العمل ایران چه خواهد بود؟ آیا اصولاً راهکار عملی جز اعمال فشار برای نظام جمهوری اسلامی باقی می‌ماند؟
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: حقآبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند؛اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
ترامپ، در ابتدای آغاز کمپین ریاست‌جمهوری‌اش، در نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی وعده داد تا «کار ناتمام باعظمت کردن دوباره آمریکا را تمام کند.» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بیانیه‌هایی درباره سیاست صادر می‌کند، زیرساخت‌ها را می‌سازد و تاییدیه‌هایی را آشکار می‌کند که نشان می‌دهد: اگر می‌توانید مرا بگیرید.
وحید امیری بار دیگر به شرایط مطلوب و آرمانی خود برگشته و در این هفته‌ها درخشان بوده است.
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران برای چندمین بار متنی علیه علی دایی منتشر کرده است.
حسین حسینی اگر در دربی روزهای خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که در این دیدار ابتکارهایی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.
اگر کی‌روش بخواهد در هتل زندگی کند تکلیف کاملاً مشخص است، ولی اگر اصرار بر زندگی در داخل آپارتمان مسکونی داشته باشد باید ببینیم دوباره فدراسیون می‌تواند برای او در داخل همان برج یک واحد اجاره کند یا دیگر شرایط جهت انجام چنین کاری محقق نخواهد شد؟
در استادیوم شهید وطنی اگر تماشاگران حضور داشته باشند و داور در سوت خود به علامت پایان بازی با برد نساجی بدمد شادی برد تمام نمی شود.
«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و از افراد وفادار به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به نیویورک پست گفت که اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، توسط اف‌بی‌آی «اقدامی تلافی‌جویانه» را علیه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا انجام خواهد داد.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ