اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت آرسیلورمیتال تِمیرتو روز جمعه اعلام کرد سه معدنچی در آتش سوزی در معدن زغال سنگ ArcelorMittal در قزاقستان جان خود را از دست دادند.
خشک شدن تالاب هورالعظیم بعید نیست؛ زمانی که آب به تالاب نرسد و تبخیر زیاد وجود داشته باشد، خطر خشک شدن تالاب وجود دارد، اما خطر‌های بالاتر از خشکی تالاب نیز داریم که شامل تبدیل زمین‌ها به کانون‌های ریزگرد، دخل و تصرف در بخش‌های خشک تالاب، آتش‌سوزی و آلودگی هوا و خطراتی است که برای زیست‌مندان ایجاد می‌شود و از این بابت نگران هستیم.
انزلی- دادستان انزلی از دستگیری عامل عمدی آتش سوزی ۱۰ هکتار از تالاب این شهرستان خبر داد.
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده است و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.
اهواز - دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
مدیرکل محیط زیست استان خورستان گفت: اصلی‌ترین دلیل آتش سوزی در نیزار‌های تالاب در قسمت عراقی هورالعظیم خشکسالی است که در سطح ملی مکاتبات به منظور کمک برای مهار حریق در بخش عراقی انجام شده، اما هنوز نتیجه‌ای به دست نیامده و عراق همکاری لازم را نداشته است.
صبح امروز بوی تند دود آتش سوزی و هاله دود ناشی از آن شهر‌های خوزستان به خصوص شهر‌های اطراف تالاب مثل دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و اهواز را فراگرفت و نفس کشیدن را برای آن‌ها که مشکلات تنفسی دارند سخت و تنگ کرد.
اهواز - امروز صبح مردم خوزستان بازهم با بوی نامطبوع دود ناشی از آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح خود را آغاز کردند
مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: ظهر روز دوشنبه ۲۱ شهریور پیکر‌های زائران فوت شده در این حادثه شامل ۶ مرد و ۴ زن به تالار تشریح پزشکی قانونی ایلام تحویل شد.
انزلی- استاندار گیلان با تأکید بر برخورد جدی دستگاه قضا با مسببان آتش سوزی تالاب های انزلی و امیرکلایه گفت: برای مهار و تثبیت خاموشی آتش در این تالاب ها بیش از ۱۰۰ سورتی پرواز انجام شده است.
طبق گفته فرماندار بندرانزلی، پنجمین آتش‌سوزی در تالاب زیبای انزلی طی سه ماهه اخیر هم مانند دفعات قبل، عامل انسانی داشته و عامدانه بوده چنان‌که چند مظنون مرتبط با حادثه حریق در تالاب انزلی از سوی دادستانی شهرستان شناسایی شده‌اند. عصر دیروز دادستان بندرانزلی هم اعلام کرد: «از شنبه شب، چهار مظنون آتش‌سوزی در تالاب انزلی تحت نظر بودند که پس از تحقیقات مقدماتی در دادسرا، دو نفر روانه زندان شدند.»
سبحانی تصریح کرد: در گذشته پرونده‌هایی برای افرادی که اقدام به آتش افروزی در تالاب انزلی کرده اند تشکیل و آرای خوبی صادر شده که در بخش اجرای احکام در حال انجام است.
دادستان بندر انزلی از دستگیری ۴ متهم در حادثه آتش سوزی تالاب بندر انزلی خبر داد.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: اثر منفی حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از جمله سرایت آتش‌سوزی به بخش ایرانی و انتشار دود آن که گاهی علاوه بر شهر‌های مرزی، اهواز را هم درگیر می‌کند، بر ایران نیز تأثیر می‌گذارد.
دادستان بندر انزلی با بیان اینکه برای ۴ متهم مذکور تشکیل پرونده شده و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است گفت: طبق ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی، افرادی که قصد دست درازی به اموال بیت المال را دارند و هدفشان تصرف اموال دولتی است به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شوند.
انزلی- برای پیشگیری از وقوع مجدد آتش سوزی در تالاب انزلی دو بالگرد اطفای حریق برفراز تالاب انزلی در حال انجام عملیات آب پاشی بر روی نیزارهای سوخته این تالاب هستند.
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در نیزارهای بخش عراقی تالاب هورالعظیم برخی از شهرهای استان خوزستان را تحت تأثیر قرار داد.
انزلی- با فروکش کردن دود ناشی از آتش سوزی نیزارهای تالاب انزلی آرامش به این‌تالاب برگشت.
توضیحات مسعود کاظمی سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان را در خصوص آتش‌سوزی تالاب انزلی در این فیلم مشاهده می‌کنید.
انزلی- دود غلیظ آتش سوزی نیزارهای تالاب انزلی که از شب گذشته سطح شهر را فرا گرفته بود همچنان در مسیر کنارگذر وجود دارد.
انزلی- دو فروند بالگرد آبپاش برای اطفای حریق تالاب انزلی در محل آتش سوزی حضور یافتند.
رشت- نیروهای آتش نشانی بعد از حدود ۱۵ سال ساعت از شروع آتش سوزی در تالاب انزلی موفق به دسترسی به محل آتش سوزی شدند.
فرماندار انزلی اعلام کرد: آتش سوزی از بامداد جمعه در قسمت مرکزی تالاب در محدوده چراغ پشتان آغاز شد و دامنه آتش به دلیل عدم امکان دسترسی به اطراف گسترش یافت.
لاهیجان- چند هکتار از تالاب امیرکلایه لاهیجان دچار آتش سوزی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ