سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشور‌های منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
کیهان نوشت:سفیر ژاپن در تهران گفته روسیه کشور متجاوز است. جمهوری اسلامی در کنار مردم اوکراین بایستد!
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
در واکنش به اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، الیزابت مارش کاردار سفارت انگلیس در تهران در غیاب سفیر، امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، الیزابت مارش کاردار سفارت انگلیس در تهران در غیاب سفیر، امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
رئیس شورای شهر تهران به اظهارات زاکانی در خصوص آغاز عملیات اجرایی "تراموا" در پایتخت واکنش نشان داد.
نماینده تهران طی نامه‌ای به جوانان مومن و انقلابی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس واکنش نشان داد.
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرده و آن را «ناشایست» تلقی کرد.
نخست‌وزیر اسرائیل از اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرده و آن را «ناشایست» تلقی کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات روز گذشته مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران، واکنش نشان داد.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
رئیس‌جمهور کره جنوبی که به امارات متحده عربی سفر کرده مدعی شد ایران دشمن ابوظبی است.
در واکنش به اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات اروپایی، سفیر سوئد در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه برخی مقامات اروپایی، «ماتیاس لنتز» سفیر سوئد در تهران در جایگاه ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
شهردار تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: بخش زیادی از به‌روزرسانی سامانه شفافیت انجام شده است.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
اعضای شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورای شهر نسبت به اظهارات شهردار تهران واکنش نشان دادند.
فعالان بازار ارز در معاملات امروز در حالی شاهد ثبات نرخ دلار در صرافی های بانکی بودند که در بازار آزاد، دلار به روند صعودی ادامه داد.
ثبت‌نام برای ورود به لیست یارانه‌ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت‌نام دارند، حتی قرار است فرصت دیگری هم برای کسانی که در این مهلت موفق نشدند تعیین شود، بنابراین در صورت نبود مشکلی در سامانه ثبت‌نام، فعلا فرصت برای آنها فراهم است.
دادستان تهران به اظهارات تفرقه افکنانه حسن عباسی واکنش نشان داد.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی و اولین سفیر ایران در روسیه، در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در تهران به جماران گفت: به نظرم یک دلیل که ایشان این نوع گویش را انتخاب می‌کند، بها دادن بیش از حد رسانه‌های ما به مطالب ایشان است. بالأخره ما باید برای این نوع مطالب حد و اندازه‌ای نگه داریم. چون ما آنجا کار کرده ایم و الآن دوستان ما آنجا کار می‌کنند. این سطح از دسترسی و حضور در رسانه‌ها را به راحتی ندارند و رسانه‌های آنجا این طور نیست که مثلا هر چیزی را سفیر ما بگوید بلافاصله منعکس و برجسته کنند؛ لذا به اعتقاد من اگر رسانه‌های ما دنبال حرف‌ها یا مصاحبه‌های اینچنین نروند، شاید ایشان یک مقدار بهتر خودش را جمع کند و مطالبش را سنجیده‌تر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ