اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
عثمان دمبله، امروز بعدازظهر به تمرین بارسلونا فراخوانده شد. این بازیکن هنوز تحت قرارداد بارسلوناست و موظف است در تمرینات این تیم شرکت کند.
براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در اتفاقی نادر فینال مسابقات فوتبال تابستانی تمام ماند.
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
باشگاه فوتبال کادیز اسپانیا، چیپس‌هایی با نام و نشان خود به بازار عرضه کرده است.
تیم فوتبال استقلال در حالی موفق شد امیدهای این باشگاه را شکست دهد که سردار آزمون برای شاگردان نکونام گلزنی کرده است.
رونالدینیو بازیکن سابق بارسلونا برای تقویت موهایش به استانبول سفر کرده است.
کاربران به بخش نظرات تصویر هجوم آوردند و بسیاری به شوخی می‌گفتند که ماسک یک «بچه رئیس واقعی» (اشاره به انیمیشن بچه رئیس) است.
یازدهمین قهرمانی متوالی بایرن، به طرز عجیبی کوچک‌ترین احساسی در میان ناظران فوتبال آلمان برنیانگیخته است.
آکادمی خداداد عزیزی که مدتی است در مشهد راه‌اندازی شده و در رده‌های مختلف کشوری و استانی تیم‌داری کرده، حالا پا به عرصه جدیدی از تیم‌داری خواهد گذاشت و در لیگ دسته اول فوتبال مشهد تیم‌داری خواهد کرد، تیمی که «آرمین رهبر» و «احسان عسکری» از مدیران آکادمی خداداد و مربی و بازیکن اسبق ابومسلم در کادر فنی‌اش حضور دارند.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
تکلیف نیمکت تیم ملی عربستان برای جام ملت‌های آسیا 2023 هنوز روشن نشده است.
فوق ستاره نروژی منچستر سیتی شب کم فروغی را در استادیوم سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و البته آماری عجیب ثبت کرد.
پس از نطق آتشین لاپورتا و حملات بی‌سابقه او با رئال، برخورد گرمش با خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال مادرید، در مجمع لالیگا بازتاب گسترده‌ای داشت.
کیلیان امباپه به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه انتخاب شد.
نکته عجیب این است که به گفته پلیس، خانم الی ادواردز، هدف مرد مسلحی که باعث و بانی این جنایت شده، نبوده است. در واقع پلیس اعلام کرده که یک مرد مسلح، به سمت ورودی میخانه تیراندازی کرده است.
فدراسیون جودو در خصوص اقدام عجیب فدراسیون و انجمن جودو نابینایان و کم بینایان و اعزام وحید جدی نماینده تیم ملی جودو ایران به مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
این پیراهن تنها در ایران تولید می‌شود. پارچه‌ای که برای تولید و طراحی لباس تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از تایلند وارد شده است.
فریم شکارشده از دوئل هوایی بازیکنان در دیدار استقلال و آلومینیوم نکته عجیبی در بر دارد.
کریستیانو رونالدو در میان 30 نامزد اولیه توپ طلای 2022 قرار داشت ولی در رده بندی نهایی یک امتیاز هم کسب نکرد.
واقعا مسئله اینجاست که آیا نماینده اردبیل، نماینده مردم این شهر در مجلس است یا اینکه سخنگوی دولت؟ او چطور خودش را نماینده مردم این شهر توصیف کرده و بعد به‌راحتی درباره مرگ یک جوان چنین اظهارات عجیبی را بیان می‌کند.
عربستان سعودی به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی زمستانی 2029 انتخاب شد.
سوال اساسی و مهم اینجاست ایران چطور می‌تواند این مسابقات را برگزار کند در حالی که بسیاری از تیم‌های خارجی شرکت کننده در این بازی‌ها بدون حجاب شرکت خواهند کرد!
چهره بی تفاوت کریستیانو رونالدو در رونمایی از لباس سوم منچستریونایتد، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ